سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روانبخش در گفتگو با فارس:
موسوی از سوی مافیای قدرت و ثروت جهت اغتشاش تشویق می‌شود

خبرگزاری فارس: سردبیر نشریه پرتو با بیان اینکه موسوی خود بهتر می‌داند که نتیجه انتخابات عاری از هرگونه تخلف است، گفت: موسوی از سوی مافیای قدرت وثروت جهت اغتشاش در کشور تشویق می‌شود.


قاسم روانبخش عضو هئیت علمی موسسه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی غیر قانونی حامیان موسوی در تهران، اظهار داشت: در حالی موسوی در نطق انتخاباتی خود را قانونمدار می‌دانست و دولت نهم را متهم به قانون گریزی می‌کرد، که وی در تهران اقدام به راهپیمایی غیر قانونی می‌کند که منجر به شهادت تعدادی از جوانان کشور می‌شود. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 7:43 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
غلط می‌کنی قانون را قبول نداری قانون تو را قبول ندارد

خبرگزاری فارس: می‌شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم. غلط می‌کنی قانون را قبول نداری!قانون تو را قبول ندارد نباید از مردم پذیرفت، از کسی پذیرفت ، ما شورای نگهبان را قبول نداریم. نمی‌توانی قبول نداشته باشی. مردم رای دادند به اینها ، مردم 16 میلیون تقریبا یا یک قدری بیشتر رای دادند به قانون اساسی.


به گزارش خبرگزاری فارس گزیده‌ای از فرمایشات بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) درباره تمکین مسئولان ، احزاب و گروه‌ها به قانون و فصل‌الخطاب بودن قانون اساسی و شورای نگهبان به شرح ذیل است: ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: فرمایشات امام ای یار امام


تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 3:49 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به موسوی:
سوابق انقلابی موسوی با رفتارهای کودکانه اخیر پاک شد

خبرگزاری فارس: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای خطاب به موسوی اعلام کرد: کوچکترین ذهنیتی که از سوابق انقلابی شما در ذهن مردم بود، امروز با رفتارهای کودکانه اخیر به کلی پاک شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس در این بیانیه آمده است: آنچه پس از برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری دهم درس‌آموز همه‌ ملت ایران است، عبرت از سرانجام کسانی است که سوابق انقلابی‌گری و مبارزه‌ بی‌مانند داشته‌اند ولی مرور زمان تاب انقلابی ماندن را از آنان گرفته است. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 3:37 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
 در اعتراض اهانت به مردم

 طلاب حوزه علمیه قم عصر امروز در حمایت از رئیس جمهور و در اعتراض وقایع اخیر کشور به خصوص پس از انتخابات ریاست جمهوری دست به تجمع زدند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام قاسم روانبخش هیئت علمی مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی‌ (ره)‌ در تجمع تجمع‌کنندگان در مدرسه فیضیه قم در سخنانی اظهار داشت: آقای هاشمی، خاتمی را برگ زرینی در دفتر انقلاب می‌داند و این درحالی است که آنها سعی داشتند با افزایش اختیارات رئیس جمهور کاری کنند که مجلس، رهبری، شورای نگهبان و قوه قضائیه را منحل کنند. ادامه مطلب...


تاریخ : دوشنبه 88/3/25 | 11:55 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
 دلیل زهرا رهنورد درباره تقلب در انتخابات باشکوه ملت ایران

خبرگزاری فارس: نزدیک ترین و قدیمی ترین همکار سیاسی و همراه انتخاباتی میرحسین موسوی در گفت وگویی با شبکه ماهواره ای دولت انگلیس مهم ترین دلایل تقلب در انتخابات دهم ریاست جمهوری را تشریح کرد.


به گزارش خبرگزاری فارس، زهرا رهنورد در تشریح بداهت پیروزی موسوی و وضوح تقلب در انتخابات گفت: " یک سری نقاطی هستند که اصلا مشخص است که خودش ملاک تشخیص نادرست بودن نتایجی است که وزارت کشور اعلام کرده است. مثلا آذربایجان و ترک زبان ها هیچ وقت فرزند خودشان را نمی گذارند که به کس دیگری رای بدهند. " ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: زهرا رهنورد


تاریخ : دوشنبه 88/3/25 | 10:53 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
سیدمحمد خاتمی پیش از انتخابات در سفر به مصر با یک هیات آمریکایی که وابسته به یکی از نهادهای امنیتی ایالات متحده است دیدار کرد ملاقات کرد.
سیدمحمد خاتمی پیش از انتخابات در سفر به مصر با یک هیات آمریکایی ملاقات کرد.

سیدمحمد خاتمی پیش از انتخابات در سفر به مصر با یک هیات آمریکایی که وابسته به یکی از نهادهای امنیتی ایالات متحده است دیدار کرد ملاقات کرد.

خاتمی در این دیدار، گزارشی از وضعیت انتخابات، نظرسنجی‌ها، ستادهای اصلاح‏طلبان، روحیات میرحسین موسوی و دیدگاه‏های وی، چگونگی بهره‏مندی از تبلیغات(رنگ سبز، شبکه‏ای، هرمی و..) ارایه کرد.

وی همچنین وضعیت رای‏آوری میرحسین موسوی را بسیار شکننده دانست و پیشنهادهای اصلاح‏طلبان را در این مورد بیان داشت.
این هیات آمریکایی که که تعدادی از اعضای بنیاد کارنگی و دموکراسی برای همه در آن حضور داشتند درباره تحرکات انتخابات راهکارهای دقیقی را مطرح کرده بودند.

اعضای هیات آمریکایی بر تداوم استفاده از رنگ‏ها، شورش‏های مدنی، استفاده وسیع از شبکه مخابراتی رسمی و پنهان، استفاده از شبکه هرمی و... پیشنهادهای کاربردی را مطرح ساخته بودند.

جبهه دوم خرداد سفر خاتمی به مصر و ملاقات وی  را تاکنون پنهان کرده و برای فریب افکار عمومی اعلام کرده‌اند خاتمی فقط به تونس سفر کرده بود.



موضوعات مرتبط: سید محمد خاتمی

تاریخ : دوشنبه 88/3/25 | 8:4 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
حضور غیرمنتظره خاتمی، موسوی و کروبی در منزل هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری فارس: میرحسین موسوی و مهدی کروبی 2 کاندیدای ناموفق امروز بعد از ظهر در منزل هاشمی رفسنجانی به همراه سید محمد خاتمی جلسه اضطراری تشکیل دادند.


به گزارش خبرنگار سرویس "فضای مجازی " خبرگزاری فارس، سایت انتخاب 10 http://www.entekhab10.net/ نوشت: در این جلسه برای چگونگی ادامه اعتراضات دو نامزد ناموفق در انتخابات و کشاندن هواداران افراطی به خیابان ها بحث و گفتگو شد.
پس از آنکه کروبی و میرحسین موسوی جلسات کنفرانس مطبوعاتی خود را لغو کردند با فراخوان امروز هاشمی سراسیمه به منزل وی رفتند. در جلسه امروز منزل هاشمی برای چگونگی ادامه اعتراضات و کشاندن هواداران افراطی به خیابان‌ها تصمیم گیری شد.




موضوعات مرتبط: خاتمی، موسوی و کروبی هاشمی رفسنجانی

تاریخ : شنبه 88/3/23 | 6:40 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()


بسم الله الرحمن الرحیم
آقای هاشمی رفسنجانی
نامه‌ام را با سلام آغاز نمی‌کنم زیرا شما در نامه خود سلام به رهبری را فراموش کرده‌اید یا عمداً آن را ترک کرده‌ای. آقای هاشمی؛ از متن نامه و تهدیدهای شما به نظر نمی‌رسد این سلام نکردن از روی فراموشی باشد.
آقای هاشمی قطعاً کسی باور نمی‌کند که شما بعد از سی سال کار اجرایی، نامه نگاری اداری را بلد نباشی آیا در اثر پیری آن را فراموش کرده و ندانی "زید عزه" را برای چه کسی به کار می‌برند و ندانی بعد از اسم رهبری و مراجع عظام چه باید نوشت.
آقای هاشمی؛ شما در نامه خود سخنان رییس جمهور را "دروغ‌پردازی و خلاف‌گویی‌هایی دانسته‌اید که خلاف شرع و قانون و اخلاق و انصاف است" آیا سخنان سال های اخیر شما در نماز جمعه و مجامع مختلف به طریق اولی دارای همین صفات نیست و سخنان مهره‌های بی‌اراده‌ای که به عنوان کاندید ریاست جمهوری معرفی کرده‌ای موافق اخلاق و شرع و قانون و انصاف است، به قول طلبه ها "بائک تجر و باتی لا تجر" .
چرا شما و فرزندان و طرفداران و حزب‌هایی که ساخته‌ای وکاندیدایی که معرفی کرده‌اید حق دارید هر چه خواستید بگویید اما اگر رییس جمهور بعد از مدت‌ها پاسخ دهد خلاف شرع و قانون اخلاق و انصاف می شود؟
آقای هاشمی؛ گفته‌اید که سخنان رییس جمهور محترم "افتخارات نظام اسلامی را نشانه گرفته بود"، آیا مثل شما، مثل مورچه‌ای نیست که در آب افتاده بود و می‌گفت دنیا را آب برده است. آیا شما و فرزندانت تمام افتخارات نظام هستید.
آقای هاشمی؛ شما سخنان رییس جمهور را "زیر سئوال بردن تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تلاش امام راحل (ره)" دانسته‌ای اما نگفته‌ای چه ربطی بین اموال پسر شما و تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی هست؟ آیا این سخن مغالطه‌ای آشکار نیست.
آقای هاشمی؛ گفته‌اید رییس جمهور "غیر مستقیم مقام ولایت و رهبر معظم انقلاب را نشانه رفته است" آیا این سخن شما مصداق کاسه داغ تر از آش نیست. آیا شما به خاطر رهبری، این عکس العمل را نشان داده‌اید؟ آیا این تهدید به بحران و آشوب حمایت از رهبری است؟
آقای هاشمی؛ یاد از گذشته کرده‌اید و از دورانی نام برده‌اید که شما و شهید مظلوم بهشتی و رهبر معظم انقلاب را با عنوان "سه یاور خمینی" می‌شناختند ولی خوب می‌دانید که امام (ره) معیار را حال فعلی افراد می‌دانستند. شما هم می‌دانید انقلابی بودن کافی نیست؛ انقلابی ماندن مهم است. قرآن کریم می‌فرماید: "من جاء بالحسنه فله عشر امثالها" معلوم می‌شود انجام حسنه مهم نیست آن‌چه ارزشمند است حفظ حسنات تا قبر و قیامت است.
آقای هاشمی؛ شما در همین انقلاب کسان زیادی را دیده‌اید که روزی در کنار امام بودند و روزی دیگر درمقابل امام ایستادند و سپس زیر چرخ‌های قدرتمند انقلاب له شدند.
آقای هاشمی؛ شما شریعتمداری‌ها، بنی صدر‌ها، منتظری ها، آذری قمی‌ها و... را دیده اید. شما سرگذشت طلحه و زبیر و بسیاری دیگر از اصحاب پیامبر را شنیده‌اید. مراقب باشید که عاقبت به خیری از هر چیزی مهمتر است.
آقای هاشمی؛ گفته اید دو پیشنهاد داده‌اید "ولی عملاً پذیرفته نشده و رهبر معظم صلاح را در سکوت‌شان دیدند" اگر چنین است و شما از نظر و مصلحت سنجی مقام معظم رهبری خبر دارید و معتقد به ولایت فقیه هستید چرا برخلاف نظر ایشان عمل کردید؟ چرا از ولی فقیه اطاعت و پیروی نمی‌کنید؟
جناب آقای هاشمی؛ گفته اید "اکثر مردم متعهد و انقلابی‌مان کمتر تحت تاثیر خلاف گویی ها قرار می گیرند و دلیل آن آراء افتخار آمیز مردم به این جانب در آخرین انتخابات مجلس خبرگان رهبری است" .
البته بخش اول سخن شما کاملا صحیح است و قبول داریم که مردم کم‌تر تحت تاثیر خلاف گویی‌ها قرار می‌گیرند، اما رای ندادن به شما در انتخابات نهم ریاست جمهوری و انتخابات ششم مجلس شورای اسلامی نشانه چیست؟
آقای هاشمی؛ گفته‌اید از هیچ یک از کاندیداها حمایت نکرده‌اید و دست نشانده بودن کاندیداها را تهمت میدانید، پس چرا آقای موسوی گفت شما از او حمایت کرده‌اید و به آن حمایت افتخار می‌کند. و اگر آقای موسوی دروغ گفته است چرا شما انکار وتکذیب نکردید؟ علاوه بر آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
آقای هاشمی؛ گفته‌اید "من ادامه وضع موجود را به صلاح نظام وکشور نمی‌دانم" سئوال این‌جاست که وقتی مردم به کسی رای داده‌اند و رهبری رای مردم را تنفیذ کرده، شما چه کاره این نظام هستید که بخواهید ادامه وضع موجود را به صلاح بدانید یا ندانید؟ نکند خود را قیم این مردم و مملکت می‌دانید؟ یا فکر می‌کنید عضو شورای رهبری هستید؟ یا بنا برآنچه از دختر تان نقل شده، معتقدید که شما مقام معظم رهبری را به ولایت رسانده‌ای و ایشان باید زحمت شمارا جبران کند؟
جناب آقای هاشمی؛ گفته ای "بی شک بخشی از مردم و احزاب و جریان ها این وضع را بیش از این بر نمی تابند" و با تشبیه طرفداران خود به "آتش فشان" که با سرهای برهنه و وضعیت زننده در خیابان ها رقص وپایکوبی می کنند ، رهبری را به آشوب وشورش خیابانی تهدیدکرده‌ای. آیا تجربه بنی صدر ومنتظری و دیگران برای شما کافی نیست؟
جناب آقای هاشمی؛ آیا فکر می‌کنی پسران ژیگول و دختران جوان که به بهانه‌های مختلف به خیابان آمده‌اند طاقت غرش امت حزب الله قهرمان را دارند؟
آیا در شأن شماست که به عنوان یک روحانی انقلابی پناه خدا را رها کرده و برای چند روز قدر ت در پناه دخترکان بزک کرده سنگر بگیری.
جناب آقای هاشمی؛ شما امروز به زمین نخوردی و حرف رییس جمهور محبوب شما را به ذلت نکشید ، ذلت آن است که در فیلم تبلیغاتی خود دختران بزک کرده را لابلای پسران جوان بنشانی و همراه آنان به بازی گری و نمایش بپردازی و در برابر دوربین اشک مصنوعی بریزی.
جناب آقای هاشمی؛ مطمئن باش نه شما و نه نیروهای بزک کرده شما، که این روزها آنان را به خیابان کشانده‌ای، تاب و توان خشم بسیج ، طلاب غیرتمند و نیروهای وفادار به انقلاب را ندارید .
جناب آقای هاشمی؛ به یاد داری داستان مرد زاهدی را که با شیطان کشتی گرفت و شیطان را به خاک انداخت و شیطان وعده داد اگر مرا رها کنی هر روز سکه‌ای در یافت خواهی کرد ، مدتی شیطان سکه‌ها را می‌داد و دیری نپایید که جریان سکه‌ها قطع شد و چون بار دیگر زاهد به مصاف شیطان رفت، شکست خورد؛ چرا که سکه های شیطان کار خود را کرده بود.
جناب آقای هاشمی؛ می‌دانی و می‌دانیم هاشمی امروز هاشمی دیروز نیست مگر اینکه توبه کرده و به گذشته پر افتخار خود باز گردد.
جناب آقای هاشمی؛ هنوز دیر نیست هیچ کس از شکست شما خوشحال نمی‌شود مطمئن باشید وهستید که ما دوستان دیروز شما بوده‌ایم ولی اگر احساس کنیم که در مقابل رهبری ایستاده‌اید در مقابل شما می‌ایستیم و می‌دانید در مقابل هر که بایستیم او را می‌شکنیم و البته اگر روزی مجبور به شکستن شما شویم مشتی محکم و چشمی اشکبار خواهیم داشت.
جناب آقای هاشمی؛ سخن شما را برای خودتان تکرار می کنم :
 سر چشمه شاید گرفتن به بیل
 چو پر شد نشاید گرفتن به پیل 

    دوستدار ، ارادتمند و مرید دیروز و ان‌شاء الله فردای شما 
                               محمود مقدمی 
                                               مدیرکل فرهنگی حوزه
 



موضوعات مرتبط: نامه یکی از مدیران حوزه علمیه قم به رفسنجانی

تاریخ : شنبه 88/3/23 | 6:32 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()


جمعی از اساتید دانشگاه اصفهان در نامه‌‌ای سرگشاده به هاشمی رفسنجانی تصریح کردند: حساب خود را از فرزندان و اطرافیانتان جدا کرده و به آغوش مستضعفین و محرومین که صاحبان اصلی انقلابند، برگردید.


متن کامل این نامه که نسخه‌ای از آن برای خبرگزاری ارسال شده در ادامه می‌آید:
جناب آقای هاشمی رفسنجانی از آنجا که در نامه بی‌سابقه 19/3/88 خود، خطاب به رهبری معظم انقلاب حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی خود را دوست، همراه و همسنگر معظم‌له معرفی کرده‌اید، بد نیست با بازنگری در عملکرد چهارساله اخیر خود که از هر فرصتی برای تخریب دولت نهم استفاده کرده و بر خلاف شرع، قانون، اخلاق و انصاف، دولت را متهم به گداپروری، بی‌کفایتی کردید، یادآوری رهنمودهای معظم‌له خالی از لطف نیست، آنجا که فرمودند: امروز دولت ما یکی از محبوب‌ترین دولت‌ها بعد از مشروطه تا امروز است.( 14/3/85 )؛جهت‌گیری‌های دینی، ارزش‌‌گرایی انقلابی و اسلامی خیلی ارزش دارد، سختکوشی، تلاش فراوان، ارتباط با مردم، سفرهای استانی، جهت‌گیری عدالت، اینها خیلی قیمت دارد و من قدر این کارها را می‌دانم. من به خاطر این چیزها از دولت حمایت می‌کنم. (1/1/86)
شما با مروری بر منویات مقام معظم ولایت طی سال‌های 84 تا 88 ویژگی‌های برجسته این دولت از جمله ساده زیستی، مردم گرایی، اجتناب از اسراف و ریخت و پاش، شایسته سالاری، تلاش بی‌وقفه، قانون‌گرایی، شجاعت و قاطعیت، پیروی از آرمان‌های اسلام، تکیه بر عدالت، جهت گیری‌های دینی و اسلامی، احیای گفتمان امام و انقلاب، اعتماد به نفس بالا، تحول‌گرایی و نوآوری و کار دقیق کارشناسی را فراموش کرده‌اید.
جناب آقای رفسنجانی؛ شما که خود را عاشق رهبری می‌دانید و بر آن اصرار دارید که بدون تعارف مرید معظم‌له هستید، چرا با توجه به تأییدات مکرر حضرت ایشان از دولت نهم در مقابل دخترتان که لفظ « نکبت » را برای عملکرد این دولت بکار برد، سکوت کردید. در طول تاریخ، روحانیت معزز پیشتاز حرکات عدالت‌خواهانه بوده‌ است چرا باوجود تاییدات ویژه مقام معظم رهبری خود سکوت کرده و میدان را به فرزندان و اطرافیان خود داده‌اید تا روز به روز با مبانی اسلام و انقلاب فاصله بیشتری بگیرند و وجهه شما را طی این 30 سال خراب کنند به نحوی که در انتخابات ریاست جمهوری دولت نهم و مجلس هفتم شاهد آن بوده‌ایم، فاین تذهبون.
همسنگر قدیمی شهید بهشتی؛ آیا فراموش کرده‌اید جمله معروف آن شهید بزرگوار را که بر اثر جهالت دوستان و فریبکاری و جوسازی دشمنان مظلومانه به شهادت رسید که می‌گفت: « تکلیف یعنی خود را به زحمت انداختن، یعنی از صبح زود تا نیمه شب آرامش نداشتن». به راستی منصفانه قضاوت کنید در زمانیکه مرزهای مردم و مسئولین به این شدت پر رنگ شده و برخی مسئولین رفاه‌زده و دنیاطلب شده‌اند آیا رئیس‌جمهور پرتلاش که بارها خود را خادم ملت معرفی کرده ‌است مصداق جمله مذکور نیست. بد نیست جملات دیگری نیز از آن شهید بزرگوار یاد آوری کنیم تا همه منصفان و آزادی‌خواهان ایران اسلامی خود قضاوت کنند: "ما شیفتگان خدمتیم، نه تشنگان قدرت "، "یک یک شما باید حسابرس خودتان، جامعه‌تان و حکومتتان باشید "، "منادیان نظام ارزشی، لازم است قبل از دیگران تجسم عینی، آن نظام ارزشی باشند ".
جناب آقای هاشمی؛ آیا بهتر نیست بجای بازگویی مبارزات تاریخی خود در اوایل انقلاب، به 30 سال عملکرد خود پس از انقلاب نیز نگاهی واقع بینانه و منصفانه بیندازید‌، فاصلة طبقاتی حاکم در کدام دولت بوجود آمد‌، اباحی‌گری، فساد اخلاقی و به نام آزادی در زمان دولت اصلاحات با حمایت چه کسی شکل گرفت، شما که با اندیشه‌ها و عملکردهای دوستانتان آشنایید و بارها دولت موسوی را به چالش کشاندید و اعتقاد داشتید بی‌کفایتی دولت را نباید به بهانه جنگ نادیده گرفت و مطرح می‌کردید دولت موسوی بدترین نوع اداره سیاسی را دارد.
آقای هاشمی؛ دوران اشرافی‌گری و قیم‌مأبی برای ملت شهید پرور تمام شده ‌است، ملت هوش سیاسی وافری پیدا کرده‌اند و آشوبگری در خیابان‌ها و تهدید به فتنه‌گری راه به جایی نخواهد برد، چطور شما حماسه حضور مردم و استقبال کم‌نظیر آنان از منادی عدالت و مبارزه با فساد و تفاوت طبقاتی را در مشهد، اصفهان، تبریز، مصلای امام خمینی(ره)، اهواز نادیده می‌گیرید و سرو صدا و مزاحمت چند اراذل و اوباش فرصت‌طلب و جیره خوار را به نام مردم می‌خوانید، آیا این تهمت و افترا به مردم نیست.
شما در نامه تاریخی خود ضمن برشمردن سوابق مبارزاتی و مطرح کردن خود در کنار و به موازات رهبری، رئیس جمهور مکتبی و مردمی را متهم به گناه کبیره نمودید، نکند می‌خواهید با صحنه‌سازی و دست‌های پشت‌پرده اثبات کنید که چون آمارهای احمدی‌نژاد دروغ است، پس واقعیت غارت، چپاول ملی و ملت و کشور توسط آقاها و آقازاده‌های مافیایی نیز دروغ است و با اینکار بستگان خود و حامیان خود را تطهیر کنید، اما این راست بزرگ همچنان که شهر به شهر در مشهد، اصفهان، تبریز، ارومیه، تهران تأیید می‌شود در روز انتخابات، 22 خرداد توسط مردم بی‌پاسخ نخواهد ماند.
در پایان ما اساتید دانشگاه اصفهان هم صدا با خیل عظیم توده‌های مردم، به شما نصیحت می‌کنیم به جای تهدید و هزینه کردن از رهبری بة‌طور شفاف و صریح اگر همچنان پایبند به اصول امام و انقلاب هستید، حساب خود را از فرزندان و اطرافیان خود جدا کرده و به آغوش مستضعفین و محرومین که صاحبان اصلی انقلابند برگردید.تاریخ اسلام و انقلاب ما پر است از رویش‌ها و ریزش‌های مختلف در همه اقشار و جریانات.
رونوشتی از این نامه به دفتر مقام معظم رهبری، دفتر مراجع عظام تقلید‌، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و رییس قوه قضائیه ارسال شده ‌است.




موضوعات مرتبط: نامه اساتید دانشگاه اصفهان

تاریخ : چهارشنبه 88/3/20 | 10:0 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
حاضرم مناظره کنم

در حالی که برخی از منتقدان دولت نهم آمارهای ارائه شده از سوی رئیس‌جمهوری در برنامه‌های انتخاباتی را زیر سؤال برده‌اند و گفته‌اند اعداد و ارقام دست‌کاری‌شده است، فعالان بخش حوزه پولی و بانکی این ادعا را دروغ و مضحک دانستند و اعلام داشتند، کسانی نمودارهای فعلی را تهیه کرده‌اند که در دولت‌های سابق و اسبق شاخص‌های اقتصادی را مانند این 4 سال استخراج و به هموطنان عزیز اعلام کرده‌اند. ضمن این‌که روش‌های فعلی با روش‌های گذشته هیچ تفاوتی ندارد.

به گزارش رجانیوز، "محمود بهمنی"، رئیس کل بانک مرکزی در گفتگو با شبکه ایران، در پاسخ به منتقدان دولت نهم مبنی بر این‌که آمارهای ارائه شده از سوی احمدی‌نژاد رئیس جمهور کشورمان کذب و سلیقه‌ای است، گفت: آمارهای بانک‌مرکزی کاملاً درست است و اعداد آن طبق روش‌های سابق که دولت‌های قبل استخراج می‌کردند، تهیه‌شده و به ‌دلیل انتخابات نمی‌توان اعداد کارشناسی را زیر سؤال برد و خدمتگزاران دولت را غافل از آمار صحیح دانست.

وی یادآور شد: با اتفاقات اخیر و کم لطفی برخی از منتقدان بنده حاضرم با تمام کارشناسانی که ادعا می‌کنند آمارهای نرخ تورم و سایر بخش‌ها اشتباه است، مناظره کنم.

بهمنی خاطرنشان‌کرد: هموطنان عزیز می‌توانند با رجوع به سایت بانک مرکزی از جزئیات نرخ تورم و سایر شاخصه‌های اقتصادی که توسط کارشناسان بانک مرکزی و سایر مجموعه‌ها به دست‌ می‌آید، مطلع شوند.

وی تأکید کرد: افرادی که اعداد و ارقام فعلی شاخص‌های اقتصادی را استخراج می‌کنند، همان کسانی هستند که در دولت‌های قبل آمارهای لازم را می‌دادند.

به ‌گفته رئیس کل بانک مرکزی، آمار‌های بانک مرکزی آن‌قدر دقیق است که نمی‌توان ادعا کرد که حتی یک اپسیلون هم اشتباه صورت گیرد، زیرا در بانک مرکزی ده‌ها نفر تنها به کار کارشناسی می‌پردازند و اصلاً تحت تأثیر مسائل سیاسی قرار نمی‌گیرند و تیم‌های کارشناسی بانک مرکزی آمادگی دارند تا با منتقدان آمارها به بحث و گفت‌وگو بپردازند.

بهمنی با بیان اینکه می‌توان تورم را به‌گونه‌های مختلف از جمله دوره‌ای و نقطه‌ای نگاه کرد، میانگین نرخ رشد دوره تورم را در سال‌های 1363- 1360، 18،9 درصد، 1367-1364، 20 درصد، 1371- 1368، 17،6 درصد، 1375-1372، 17 درصد، 1383-1380، 14،5 درصد 87-1384، 16،6 درصد بیان کرد.

وزیر امور اقتصاد و دارایی نیز دراین‌باره گفت: اگر ما روی مفاهیم دقت کنیم، متوجه خواهیم شد که هیچ ایرادی بر ارائه آمار‌ها از سوی رئیس‌جمهوری وارد نیست و من از همه دوستان خواهش می‌کنم به این مفاهیم به صورت اقتصادی و نه با کارکردهای سیاسی توجه کنند.

در عین‌حال، موسوی در مغالطه‌ای آشکار با آن که رئیس‌جمهور آمار تورم چهارسال گذشته را بازگو کرده بود، به آمار تورم یک ساله اشاره می‌کرد و نیز به‌رغم آن‌که رئیس‌جمهور میزان تورم نقطه‌ای در اردیبهشت‌ماه امسال را 15 درصد اعلام کرد، میرحسین کل میزان تورم در سال 87 را 25 درصد اعلام و در اظهار نظری عجیب آن را مغایر با 15 درصد اعلام کرد.




تاریخ : سه شنبه 88/3/19 | 8:33 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
<      1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
l>