سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نوای یاد امام و شهدا در مصلا/ حضور حاج منصور ارضی، کریمی، حدادیان، رضازاده، سلحشور، ده‌نمکی، مایلی‌کهن

مصلای تهران ساعت 16 جای سوزن انداختن ندارد.

به گزارش رجانیوز، حاج محمود کریمی مداح اهلبیت دقایقی جمعیت صدها هزار نفری را مستفیض کرد.

در ادامه، حاج سعید حدادیان نوای ملکوتی یاد امام و شهدا را زمزمه کرد که در این میان، حاج منصور ارضی وارد مصلا شد.

همچنین هنگامی که حسین رضازاده بر روی سن قرار گرفت با تشویق‌های مکرر حاضران مواجه شد. جمعیت همچنین با فریاد "یا اباالفضل" از وی استقبال کردند.

گروه تواشیح و همخوانی نیز آیه شریفه‌ی "امن الرسول..." را همخوانی کردند.

فرزاد جمشیدی مجری خوش‌نام تلویزیونی اجرای این برنامه را برعهده دارد. وی به معرفی حامیان دکتر احمدی‌نژاد که بر روی سن حضور داشتند، پرداخت: فرشاد پیوس ورزشکار با اخلاق کشور، محمد مایلی‌کهن مربی سابق و اسبق تیم ملی فوتبال، حاج منصور ارضی، حاج سعید حدادیان، حاج محمود کریمی، حاج محمدرضا طاهری، حاج حسین سازور (با ذکر الله اکبر از این مداحان استقبال شد)

"احمدی پاینده، رئیس‌جمهور آینده" از سوی حضار فریاد شد.

جمشیدی گفت اکنون می‌گویند موج سبزی در خیابان ولی‌عصر راه افتاده، صلواتی بفرستید که صدا تا این خیابان برود.

وی ادامه داد: محمود احمدی‌نژاد ستاد ندارد، تک تک من و تو و هر ایرانی ستادیم.

جمشیدی با اعلام اینکه یک خبر مهم دارد، گفت: از بعضی روستاها خبر رسیده، عده‌ای ازعاشقان محمود احمدی‌نژاد از امروز تا روز جمعه را نذر روزه کردند، به افتخار زبان‌های روزه‌دارشان صلوات بفرست.

فرج‌الله سلحشور کارگردان سریال یوسف پیامبر نیز در این جمع حضور یافت.

جمعیت یک‌صدا فریاد می‌زند: پرونده‌ها رو میزه، هی میگه چیزه چیزه.

جمشیدی با اشاره به سخنان حاج محمود کریمی که انشاءالله کاری کنیم، دشمن از ما خسته شود، گفت: ما همه‌ی آن‌هایی را که به محمود احمدی‌نژاد توهین کردند، تشویق می‌کنیم.

مسعود ده‌نمکی کارگردان اخراجی‌ها هم در این برنامه حاضر شد.

حاج محمود کریمی با نوای دلنشین خود فضای همایش بزرگ حامیان دکتر احمدی‌نژاد را با ذکر امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام عطرآگین کرد.





موضوعات مرتبط: حاج منصور ارضیمحمود کریمیحدادیانمایلی کهنفرج اله سلحشورده نمکی

تاریخ : سه شنبه 88/3/19 | 8:26 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
اگر احمدی نژاد بود، نمی‌توانستند به امام جام زهر بنوشانند

حجت‌الاسلام پناهیان با توجه به برخی اتهامات به دولت نهم گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی‌نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز جام زهر به ایشان نوشانده نمی‌شد.

به گزارش رجانیوز به نقل از رسا، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، شامگاه 15 خرداد در هیئت محبین اهل بیت(ع) قم گفت: دولت نهم از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که به راحتی نمی‌توان از آن عبور کرد.

وی افزود: آقای دکتر احمدی‌نژاد دارای پشت‌کار و فردی سختکوش است و حضورش در میان مردم برگرفته از سیاست‌های مقام معظم رهبری در دوران ریاست جمهورشان است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: بدون حضور در میان مردم نمی‌توان مسائل کشور را پیش برد.

وی تاکید کرد: نزدیک به سی‌سال تنها به دلیل عدم حضور مسؤولان در میان مردم برخی مسائل لاینحل باقی ماند و تنها این سفرهای استانی و حضور رییس جمهور در میان مردم بود که بسیاری از مسائل و مشکلات آنان را حل کرد.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به تاییدات مقام معظم رهبری از سفرهای استانی دولت نهم گفت: امروز برخی به جای حمایت از دولت احمدی‌نژاد آن را مسخره می‌کنند؛ در حالی که مقام معظم رهبری براساس تاکتیکی که دارند به راحتی از این سفرها حمایت نمی‌کنند. ایشان دغدغه اصلی‌شان این بوده که مسئولان در میان مردم حضور داشته باشند.

وی تاکید کرد: پشت کار و دغدغه داشتن برای حل مشکلات مردم تنها به آقای احمدی‌نژاد اختصاص ندارد، کسانی را در این دولت می‌شناسیم که پرکارترین افراد در نظام و تاریخ انقلاب به شمار می‌آیند.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به افزایش سرعت گردش کار در بدنه دولت گفت: آقای احمدی‌نژاد با پشتکار بالای خود، تحرک بسیار بالایی را در کشور ایجاد کرد که اگر هزار عیب برایش تصور کنیم، این ویژگی به قدری کلیدی است که حتی انسان نابینا نمی‌تواند به راحتی از آن بگذرد


وی با بیان این که سیستم اداری کشور را استعمار طراحی کرده است، افزود: امروز این روش در دولت نهم برداشته شده و روشی انقلابی و اسلامی در پیش گرفته شد به همین دلیل برخی با روش وی مخالف هستند.

حجت الاسلام پناهیان خاطر نشان کرد: امروز اتفاق بسیار عجیبی در کشور افتاده است و افراد فراوانی در سطح جهان به ایران اسلامی علاقه‌مند شده‌اند، از این رو ادعای برخی مبنی بر ضعف ایران در سطح جهانی سخن بسیار بیهوده‌ای است.

وی تاکید کرد: امروز احمدی‌نژاد کلید وحدت شیعه و سنی است، برای همین موج جهانی به سوی ایران در راه است.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: براساس سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دولت نهم، انقلاب در مسیر واقعی خود قرار گرفت و ایران اسلامی در جهان عزتمند شد.

وی ادامه داد: برخی می‌گویند آقای احمدی‌نژاد دیکتاتوری مآبانه برخورد می‌کند، اگر این حرف درست باشد، تازه می‌فهمیم احمدی‌نژاد با چه کسانی مواجه است که باید در برابر آنان که خود دیکتار بوده‌اند همان روش را پیش گرفت.

حجت الاسلام پناهیان با اشاره به زمان اداره کشور در 8 سال دفاع مقدس گفت: ما برای حفظ آبروی برخی، نامه امام خمینی(ره) را بازگو نمی‌کنیم؛ ولی از آقای موسوی انتظار انصاف داریم، اگر نمایش ظاهری بر اساس اخلاق باشد، اما موضع‌گیری غیراخلاقی باشد خیلی خطرناک است. متأسفانه امروز با پدیده نفاق پیچده‌ای روبرو هستیم. تا پیش از مناظره آن را از ضعف افراد می‌دانستیم؛ ولی اکنون این نفاق خود را نمایان کرده است.

وی تأکید کرد: جام زهری که به خاطر پذیرش قطعنامه به امام خمینی(ره) نوشاندند، به دلیل گزارش پولی خزانه بود، زیرا ایشان پیش از پذیرش قطعنامه صلح را همچون صلح امیرمومنان(ع) با معاویه می‌خواندند.

حجت الاسلام پناهیان گفت: یقین بدانید اگر شخصی همچون احمدی‌نژاد در زمان امام راحل بود، هرگز زهری به ایشان نوشانده نمی‌شد.

وی ادامه داد: چرا برخی که اکنون احساس خطر می‌کنند، در زمانی که صدام به داخل کشور آمده بود، چنین احساسی نداشتند.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: برخی هنوز میزان دشمن‌شناسی‌اشان مشخص نیست و در خصوص رژیم صهیونیستی اظهار نظرهایی می‌کنند که بسیار تعجب انگیز است.

وی ادامه داد: برخی باید به‌خاطر حرف‌هایی که می‌زنند، از شهدا عذرخواهی کنند. این که همه می‌توانند از ما حمایت کنند، سخن بسیار نادرستی است؛ باید نامزدها موضع خود را مشخص کنند تا ضدانقلاب‌ها و دشمنان نظام دور آنها جمع نشوند.

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: این که به هر قیمت رأی مردم را به سوی خود جلب کنیم، به لجن کشیدن سیاست است و برکت کشور را از بین می‌برد.

وی یادآور شد: برخی سقوط بلوک شرق و غرب از سوی دولت نهم را به خرافه گرایی نسبت می‌دهند، مثل این که یادشان رفته این سخنان امام راحل و رهبر عزیزماست، نه دولت آقای احمدی‌نژاد که ایشان را به خرافه‌گرایی متهم می‌کنید.




موضوعات مرتبط: حجت الاسلام والمسلمین پناهیان

تاریخ : سه شنبه 88/3/19 | 8:20 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()

مراسم بزرگداشت بیستمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) باحضور مقام معظم رهبری و مقامات بلند پایه کشور امروز برگزار شد. به گزارش تصویری این مراسم توجه فرمایید:




موضوعات مرتبط: هاشمیاحمدی نژاد

تاریخ : شنبه 88/3/16 | 7:18 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()

مروری هرچند گذرا برمواضع و فرمایشات مقام معظم رهبری در طول سالهای رهبری معظم له این نکته مهم را روشن میسازد که در هییچیک از مقاطع و دولت های گذشته ،تعابیر و سخنان و حمایتهایی راکه از دولت نهم بعمل آورده سابقه نداشته این نکته بسیار مهم و اساسی رانباید از نظر دورداشت که حمایتهای رهبری به معنای حمایت کسی که در جایگاه ولایت ورهبری امت اسلامی و نایب امام زمان چکیده و عصاره سیاست ، فقاهت ،مدیریت و بصیرت میباشند و جملات و تعابیر بی نظیر ایشان از این دولت تکلیف همه عناصر متدین مومن و انقلابی را دو چندان میسازد .

اکنون به برخی از بیانات حضرت ایت الله خامنه ای در مورد دولت نهم توجه میکنیم :

 

++   دولت نهم انصافا خدمتگزار ، پرکار و باارزش و صددرصد مرد اعتماد است .

++  رئیس جمهور کنونی مردی مومن شجاع پاک دست معتقد به اصول و بشدت فعال و با پشتکار است .

++   یکی از خصوصیات دولت نهم خدمت به مردم تحرک و نشاط کاری است که ویژگی بسیار با ارزش و مستمر دولت است .

++   باید با دولت همکاری کرد و نباید دولت اصولگرا را که به شدت در حال خدمت به مردم است تضعیف نمود .

++   خوشبختانه یک دولت مردمی و پایبند به ارزشهای دینی سرکار است .

++   خود رئیس جمهور با شیوه و منش مردمی   ساده زیستی بادلبستگی کامل به ارزشهای اسلامی با شجاعت و اعتماد به نفس در میدان کار و تلاش است .

++   شعار و گفتمان این دولت منطبق بر شعار و گفتمان امام و منطبق بر شعارها و گفتمان انقلاب است این خیلی چیز با ارزشی است .

++   این دولت یکی از محبوبترین دولتها بعد از مشروطه تا به امروز است .

++   من از این دولت به طور خاص حمایت میکنم ، جهت گیری دینی ، سخت کوشی ، ارتباط با مردم ، سفرهای استانی ،جهت گیری عدالت ،اینها خیلی قیمت دارد و من قدر این کارها را میدانم .

++   شایسته سالاری ، نظارت برعملکرد زیر مجموعه و تلاش بی وقفه برای خدمات ، انصافا.. دراین دولت برجسته است .

++   الان خوشبختانه رویکرد دولت و آقای ریس جمهور ،طوری  بوده که کسانی که تمایل به فساد دارند ، مرعوبند .

++   بحمدالله هم عطش کار و انگیزه در این دولت هست ،هم عناصر و نیروی کار آمد و کاردان دراین دولت هست .

++   امروز پس از 27 سال از پیروزی انقلاب ، مردم دولتی راکار آورده اند که شعار اصلی ان عدالت است .

++   این فضای بی بند و باری در حرف زدن و اظهار نظر علیه دولت مسائلی نیست که خداوند به آسانی از آن بگذرد.

++   نامزدها ی محترم توجه داشته باشند اذهان عمومی را تخریب نکنند .... بنده از همه ی آقایان اوضاع کشور را بهتر میدانم و بهتر خبر دارم ،میدانم که بسیاری از این مطالبی که بعنوان انتقاد درباره وضع کشور و وضع اقتصادو اینها میگویند خلاف واقع است ، اشتباه میکنند ....   




موضوعات مرتبط: دولت نهم و رهبریعدالتشجاعتاجمدی نژاد

تاریخ : جمعه 88/3/15 | 11:8 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()

مقام معظم رهبری و میرحسین موسوی

مقام معظم رهبری در بیانات خود ضمن اشاره به چرخش برخی جریانات سیاسی و چهرها به ذکر خاطره ای از دوران نخست وزیری مهندس میرحسین موسوی می پردازند:

(( انسان اگر زندگى سیاسى بعضى افراد را از اوّلِ انقلاب تا به‏حال نگاه کند، مى‏بیند ملغمه عجیبى از انواع و اقسام فکرهاست! یک روز بود که چنین آدمهایى به این اکتفا نمى‏کردند که در شعارها، مردم فقط «مرگ بر امریکا و مرگ بر شوروى» بگویند. مى‏گفتند باید بگوییم «مرگ بر شرق و غرب»! ما مى‏گفتیم شوروى سمبل یک تفکّر و یک راه غلط است؛ امریکا سمبل جنایت و ستم است؛ چه دلیلى دارد شما بگویید «مرگ بر شرق و غرب»؟! مى‏گفتند شما محافظه‏کار و سازش‏طلبید!

از جمله همین حضرات، امروز کسانى هستند که حاضرند بروند رسماً در مقابل امریکا و انگلیس عذرخواهى کنند و بگویند ما غلط کردیم، اشتباه کردیم به شما بدگویى کردیم؛ ما را ببخشید! بعضى از همین افراد، آن روز در اوایل انقلاب، روى تندیهاى بى‏رویّه، چنان نظرات عجیب و غریب اقتصادى‏اى مطرح مى‏کردند که انسان شاخ درمى‏آورد! مى‏گفتیم اینها کجایش اسلامى است؟ مى‏خواستند تفکّرات بسیار تندِ چپِ سوسیالیستى را به اسم اسلام تحمیل و پیاده کنند. بعضى از آنها که مسؤولیت داشتند، کارهاى بدى هم در آن روز انجام دادند.

من فراموش نمى‏کنم، ما در شوراى انقلاب - سالهاى 57 و 58 - قانونى داشتیم که سرمایه‏داران قبل از انقلاب را به چهار دسته تقسیم کرده بود: بند (الف)، بند (ب)، بند (ج)، بند (د). بند (ب) کسانى بودند که سرمایه‏هاى آنها از طریق نامشروع و غیرقانونى به دست آمده بود؛ حکمش هم این بود که دولت باید آن سرمایه‏ها را تصرّف کند. بند (ج) کسانى بودند که سرمایه‏هاى آنها از راه نامشروع به دست نیامده بود؛ لیکن وامهاى کلانى از بانکها گرفته بودند، تقلّب کرده بودند و پول را پس نداده بودند. بنابراین آنها مى‏بایست وامهاى خود را ادا مى‏کردند. اگر ادا مى‏کردند، کارخانه‏ها مال خودشان مى‏شد؛ اما اگر پرداخت نمى‏کردند، کارخانه‏هاى آنها تصرّف مى‏شد. اوایل ریاست جمهورىِ من گروهى مسؤول تشخیص بند (ب) و (ج) و این‏طور کارها بودند. البته این کارها دست بنده به عنوان رئیس جمهور نبود؛ دست نخست‏وزیر و دستگاه هیأت دولت بود. من اطّلاع پیدا کردم یک عدّه در این هیأت هستند و اصرار دارند که بند (ج) را به بند (ب) تبدیل کنند؛ یعنى کارخانه‏اى که مى‏شد صاحب آن بدهکارى‏اش را به بانک بدهد، بعد کارخانه‏اش را راه بیندازد و کار کند و کارگرانش هم بى‏کار نباشند، مى‏خواستند نگذارند این کار انجام گیرد. در آن موقع، چنین گرایش چپ ضدّ سرمایه‏دارى افراطىِ نابحق وجود داشت. همان آدمها امروز کسانى هستند که حاضرند در مقابل کمپانى‏داران و سرمایه‏داران صهیونیستى فرش قرمز پهن کنند تا به ایران بیایند و سرمایه‏گذارى کنند! انسان از چپ‏ترین ایده مارکسیستى، به افراطى‏ترین ایده دست راستىِ اقتصادى متحوّل شود؛ اسمش را هم تجدیدنظر بگذارد!

این تجدیدنظر نیست؛ این هُرهُرى مسلکى است. آن روز افراط بود، امروز هم افراط است. وجود این آدمهاى تجدیدنظرطلب در برخى از دستگاههاى گوناگون، اسباب زحمت و خطر است. اگر در دانشگاه باشند، ضرر مى‏رسانند؛ اگر در دولت باشند، ضرر مى‏رسانند؛ اگر در مجلس باشند، ضرر مى‏رسانند؛ هرجا و در هر نقطه‏اى باشند، ضرر مى‏رسانند. ))

 از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در دیدار جوانان استان اصفهان- ‏12/8/1380

دولت دوم میرحسین موسوی

 منبع :http://raygah.blogfa.com/post-97.aspx




موضوعات مرتبط: رهبری و میرحسین موسوی

تاریخ : پنج شنبه 88/3/14 | 8:24 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()

چه کسانی جام زهر را به امام (ره) نوشاندند؟

یکی از ابهام آمیزترین مسائل در خصوص چرایی پایان جنگ تحمیلی، مسأله علل پذیرش قطع نامه از سوی حضرت امام (ره) است. نگاهی به دیدگاه های امام (ره) آن است که ایشان در مقطع پذیرش قطع نامه در شرایط سختی به سر می برده اند که بنا بر مصالحی بسیاری از ناگفته ها آن روزها با مردم در میان نگذارده اند.

 

محسن رضاییسیدمحمد خاتمیهاشمی رفسنجانی

میرحسین موسوی

 

 

 

 

 

ایشان در پیامی که به مناسبت سالگرد کشتار مکه صادر فرمودند به ناگفته های خود از مسأله پذیرش قطع نامه اشاره کرده و فرمودند:

«اما در مورد قبول قطعنامه که حقیقتا مسئله بسیار تلخ و ناگواری برای همه و خصوصا برای من بود، این است که من تا چند روز قبل معتقد به همان شیوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و کشور و انقلاب را در اجرای آن می دیدم، ولی به واسطه حوادث و عواملی که از ذکر آن فعلا خودداری می کنم، و به امید خداوند در آینده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامی کارشناسان سیاسی و نظامی سطح بالای کشور، که من به تعهد و دلسوزی و صداقت آنان اعتماد دارم، با قبول قطعنامه و آتش بس موافقت نمودم، و در مقطع کنونی آن را به مصلحت انقلاب و نظام می دانم و خدا می داند که اگر نبود انگیزه ای که همه ما و عزت و اعتبار ما باید در مسیر مصلحت اسلام و مسلمین قربانی شود، هرگز راضی به این عمل نمی بودم و مرگ و شهادت برایم گواراتر بود.اما چاره چیست که همه باید به رضایت حق تعالی گردن نهیم و مسلم ملت قهرمان و دلاور ایران نیز چنین بوده و خواهد بود. من در اینجا از همه فرزندان عزیزم در جبهه های آتش و خون که از اول جنگ تا امروز به نحوی در ارتباط با جنگ تلاش و کوشش نموده اند، تشکر و قدردانی می کنم و همه ملت ایران را به هوشیاری و صبر و مقاومت دعوت می کنم.» (1)     ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: قطعنامهجام زهرهاشمی رفسنجانیرضاییمیرحسین موسوینامه محرمانه امام


تاریخ : پنج شنبه 88/3/14 | 8:8 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()

تهران - در چارچوب برگزاری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چهارشنبه شب آقایان محمود احمدی نژاد و میرحسین موسوی نامزدهای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از طریق شبکه سه سیما با هم مناظره کردند.

متن کامل مناظره به شرح زیر است:
مجری: اقای احمدی نژاد قاعدتا هر کسی دارای دغدغه‌هایی است و شما هم دغدغه‌های ذهنی فردی و اجتماعی دارید و می‌خواهید در صحنه باشید به عنوان کاندیدا در این رقابت، به عنوان ریاست جمهوری احتمالی مهمترین دغدغه‌های شما که باعث شده شما در صحنه باشید چه هست ؟
ج- بسم الله - اللهم عجل ... من ابتدا خدای بزرگ را شاکرم که فرصت داد یک دوره در خدمت ملت عزیز ایران باشم و ازمردم خوبمان بخاطر همه حمایت‌ها و بزرگواریها و همراهی هایشان تشکر می‌کنم و ارزو می‌کنم که ملت ایران همواره سربلند باشد.

یاد امام عزیز،شهدای بزرگوار، ایثارگران،جانبازان و آزادگان را گرامی می داریم که راه سربلندی را در برابر ما قراردادند و امروز هرچه داریم از آنهاست.

انتخابات عرصه بسیار مهم سرنوشت است، انتخابات در کشور ما فقط انتخاب یک فرد نیست بلکه انرژی گرفتن ملت برای پرشهای بلند به سمت قله‌های عزت و پیشرفت است.

فضای انتخابات باید فضایی پرشور و نشاط باشد، فضای انتخابات باید سرشار از منطق و دوستی‌ها و هم افزاییها و برادری‌ها باشد .

من می‌خواهم در ابتدای عرایضم گله بکنم از برخوردهای بسیار غیرمنصفانه و ظالمانه بلکه دروغ پردازی‌های بزرگ و تخریب بی‌سابقه‌ای که علیه یک دولت انجام شده است درطول تاریخ بعد ازانقلاب ما نداشتیم چه در طول دوران یک دولت چه در ایام انتخابات این قدر هجمه سنگین علیه دولت، بنظرم علتش این است دوستانی که تصمیم گرفتند وارد عرصه بشوند احساس کردند که در هیچ یک از عرصه‌های مثبت و سازنده قدرت رقابت با این دولت را ندارند بخصوص درعرصه خدمات گسترده دولت که بی‌نظیر بود در هربخشی که ما وارد می‌شویم در مقایسه با دولت‌های قبل گرچه آنها خدمات ارزشمندی را داشتند کار دولت به اندازه چند دولت بوده است.

بخصوص درعرصه بین‌الملل متاسفانه پیروزیهای بزرگ ملت را هم انکار کردند خدمات دولت را بطور مطلق منکر شدندای کاش به جای این همه تخریب و این تبلیغات سنگین و بی‌سابقه یک برنامه‌ای ارایه می‌شد ، متاسفانه در تبلیغات انتخاباتی به ملت بزرگ ایران توهین شد که من بسیار متاثر شدم ما چرا باید مردم را از خودمان ناامید کنیم چرا باید اینقدر خودمان را شیفته قدرت نشان بدهیم من شخصا علاقه مند به ورود به این بحث‌ها نبودم چهار سال تحمل کردم و ازهمه توهین‌ها و افتراتی که بخود من شد ونسبت داده شد گذشت کردم الان هم می‌گذرم بارها اعلام کردم که من همه را بخشیده ام اما ازتوهین به مردم، توهین به انتخاب مردم از توهین به فهم وشعور مردم ومنافع مردم نمی‌توانم بگذرم اجازه ندارم، مردم این اجازه ر ا نمی‌دهند که وقتی که حیثیت انها مورد هجوم قرار می‌گیرد یک خادم انها گذشت بکند.

دردیدارهایی که من با مردم دارم در شهرهای گوناگون قشرهای گوناگون بطور گسترده ازمن می‌خواهند که ازحق انها دفاع کنم از موضع انها دفاع کنم من باید ریشه این بد اخلاقی‌ها ، این جفاها و این فریب‌ها را به مردم بگویم.

قبلا هم وعده کرده بودم که بگویم باور من این است که امروز آقای موسوی در برابر من نیست تنها اقای موسوی نیست بلکه سه دولت پی درپی در برابر بنده قرار گرفته‌اند هم اقای موسوی هم اقای هاشمی وهم اقای خاتمی که این سه در گذشته باهم بودند در دور گذشته هم اقای موسوی از اقای خاتمی حمایت کرد و هم از اقای هاشمی حمایت کرد وهم اقای خاتمی از اقای هاشمی حمایت کرد در واقع اینها همه باهم بودند از روز اولی که این دولت تشکیل شد هجوم‌ها بود برای ضربه زدن البته مردم اینها را می‌دانند اما باید جوانها هم بدانند که بنده دربرابر یک کاندیدا نیستم دربرابر یک مجموعه‌ای هستم که با محوریت اقای هاشمی وهمکاری اقای موسوی و خاتمی علیه بنده حرکت کردند.

علت این فشار سنگین به بنده در طول چهار سال و فشارهای سنگین تر در ایام انتخابات بنظرمن به یک مسئله برمی گردد اینکه در این سه دوره یک ساختار اداری و حلقه‌های مدیریتی شکل گرفت که از مسیر انقلاب و ارزشهای انقلاب فاصله گرفت نه اینکه در این سه دوره خدماتی نشد چرا شد اما ارام ارام یک جریانی شکل گرفت که خود را مالک ملت، مالک انقلاب، حاکم برمردم و دست خودش را در بیت المال ومسایل کشور باز می‌دید.

انها درانتخابات قبل صف آرایی کردند اما ملت برانها غلبه کرد در طول این چهار سال تلاش کردند که دولت را ناموفق جلوه بدهند وبشکنند اما خدای متعال عنایت کرد با حمایت مردم تا اینجا امدیم درانتخابات قبل از داخل وخارج رقیب من پشتیبانی شد و کمک شد در همان اوایل این دولت اقای هاشمی پیغامی برای یکی از این پادشاهان حاشیه خلیج فارس فرستاد که شما نگران نباشید ظرف شش ماه این دولت ساقط می‌شود که بعدا افرادی رفتتند توضیح دادند ومسئله تا حدودی حل شد معنای این حرف به روشنی طراحی‌های گسترده علیه این دولت را می‌رساند در حالی که این دولت درخدمت مردم بود، در مدت کوتاه چهار سال افتخارات بزرگ در عرصه‌های داخلی وجهانی بوجود اورد که البته کار ملت است، می‌بینیم امروز ملت با نشاط هستند ظرفیت‌های ملت در حال شکوفایی است درعرصه‌های علمی فن آوری در عرصه‌های سیاسی بخصوص در سیاست خارجی امروز ملت ایران عزیز و عزیزترین ملت هاست اما همه اینها نادیده گرفته می‌شود وسنگین‌ترین دروغها و تهمت‌ها در طول چهار سال بخصوص درطول سه ماه اخیر من ا لبته اقای موسوی را دوست دارم همیشه هم به ایشان احترام گذاشته ام اما اتفاقی که در این سه ماه افتاد برای من قابل توجیه نیست.

جناب اقای موسوی برای اینکه متوجه بشویم در کشور مشکل هست واعتیاد هست ما نیاز نداریم که برویم یک بازیگر رابیاوریم در اتوبوس تا بفهیم اعتیاد هست شما چند تا سفر کردید متوجه شدید که در کشور مشکلات هست ایا این مشکلات در چهار سال ایجاد شده است پس ? ???سال چه ، یعنی یک گلستانی را دوستان جنابعالی متحدان جنابعالی به من بنده تحویل دادند و بنده این را تبدیل کردم به یک خرابه هیچ اتفاق مثبتی هم نیفتاده است تازه معلوم شده که بنگاهها مشکل دارند تازه معلوم شده که بیکاری هست شما چهار تا شهرستان واستان رفتید بنده همه ایران را دیده ام اگر بنا باشد از مشکلاتی که مردم دارند صحبت کنم تمام وقت این مناظره را هم اختصاص بدهیم باز وقت کم می آوریم.

ادامه دارد...




موضوعات مرتبط: متن مناظره احمدی نژاد و میرحسین موسوی

تاریخ : پنج شنبه 88/3/14 | 12:49 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
تست اعتیاد به اینترنت IAT
تست روانشناسی اعتیاد به اینترنت

تست اعتیاد به اینترنت IAT یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ ابداع شده است...


تست اعتیاد به اینترنت IAT یکی از معتبرترین تست‌های مربوط به سنجش اعتیاد اینترنتی است که توسط دکتر کیمبرلی یانگ ابداع شده است. در تست IAT هرچه نمره شما بیشتر باشد، اعتیاد شما به اینترنت شدیدتر است. نمرات هم به ترتیب از یک تا پنج هستند. در پایان، باید مجموع نمراتی را که به بیست پرسش زیر می‌دهید، جمع بزنید. برای محاسبه مجموع نمرات خودتان، می‌توانید از ماشین‌حساب ویندوز کمک بگیرید. در صورتی که یک گزینه شامل حال شما نمی شود و شما اصلا آن کار را انجام نمیدهید برای آن گزینه نمره صفر در نظر بگیرید .   ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: اعتیاد به اینترنت - تست روانشناسی

تاریخ : چهارشنبه 88/3/13 | 8:21 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()

تست روانشناسی سلامت روحی

به این ده سوال پاسخ دهید تا دریابید که چه اندازه با احساسات و عواطف خود در ارتباط هستید سپس امتیاز های خود را جمع کرده و نتیجه حاصل را مشاهده نمایید!


ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: تست روانشناسی

تاریخ : چهارشنبه 88/3/13 | 8:8 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
 

?? روش برای افزایش خلاقیت 

یکی از بهترین راه‌ها برای رشد خلاقیت، خبره شدن در آن حوزه است. با داشتن درک عمیق از موضوع، بهتر قادر خواهید بود که به تفکر درباره راه‌حل‌های ابتکاری و...

... نوآورانه برای مسائل بپردازید. به گفته رابرت استرنبرگ، روان‌شناسِ شناختی، خلاقیت را می‌توان چنین تعریف کرد: «... فرایند به وجود آوردن چیزی که هم بدیع و تازه باشد و هم باارزش و به درد بخور» (????). خلاقیت به معنی یافتن راه‌های جدید برای حل مشکلات و نزدیک شدن به شرایط است. خلاقیت، مهارتی نیست که فقط منحصر به هنرمندان، موسیقیدانان یا نویسندگان باشد. بلکه مهارت سودمندی است که در همه مردم می‌تواند وجود داشته باشد. راهنمائی زیر به افزایش خلاقیت شما کمک می‌کنند:

?) نسبت به رشد خلاقیت متعهد باشید
نخستین گام این است که خود را به طور کامل وقف رشد و توسعه توانائی‌های خلاقانه خود کنید. از تلاش دست برندارید. هدف گذاری کنید، روی کمک دیگران حساب باز کنید و برای رشد مهارت‌های خود، زمانی را در هر روز کنار بگذارید. ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: خلاقیت


تاریخ : چهارشنبه 88/3/13 | 8:2 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
<      1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
l>