سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اعلام برائت آیت‌الله خزعلی از فرزندش

خبرگزاری فارس: آیت الله خزعلی اعلام کرد: مدت مدیدی است پسرم مهدی خزعلی از راه مستقیم منحرف شده، درست در خط مقابل قرار گرفته و هر چه نصحیت می‌کنم و برای هدایتش متوسل به اولیای خدا می‌شوم، اثر نمی‌کند.


تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 6:44 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
محاکمه مهدی و فائزه هاشمی رفسنجانی

خبرگزاری فارس: تجمع دانشجویی- مردمی به منظور تاکید به برخورد با عوامل اصلی اغتشاشات اخیر، مقابل دادستانی تهران برگزار شد.


به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، تجمع دانشجویان و اقشار مردم در اعتراض به آشوبگران و اغتشاشات اخیر در مقابل دادستانی تهران واقع در میدان 15 خرداد، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه برگزار شد.   
تجمع‌کنندگان که اکثریت دانشجو بودند، خواستار برخورد قاطع، جدی و انقلابی با عوامل آشوب‌های اخیر در تهران و صدور حکم دستگیری و محاکمه علنی فائزه و مهدی هاشمی به جهت ایفای نقش مستقیم        ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 6:41 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
مخملی[?] یا انقلاب گلی [?]نوعی دگرگونی بدون خونریزی است که آن را برای نخستین بار «واسلاو هاول» رئیس جمهور پیشین چک که در آن زمان رهبر مخالفان این کشور بود ، بر سر زبان‌ها انداخت.انقلاب‌های رنگی به یک رشته از تحرکات مرتبط با هم اطلاق می‌شود که در جوامع پسا کمونیستی در اروپای شرقی، مرکزی و آسیای مرکزی توسعه یافت و احتمالاً در حال نفوذ به دیگر مناطق از جمله خاور میانه است. برخی ناظرین از آن به عنوان موجی انقلابی یاد می‌کنند.     ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: انقلاب مخملی

تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 6:33 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
گزارشی از ناآرامی ها شب گذشته تهران پس از تحریکات فائزه هاشمی
ساعاتی پس از اظهارات تحریک کننده فائزه هاشمی رفسنجانی در میان تجمع غیرقانونی در مقابل سازمان صدا و سیما افرادی از میان هواداران موسوی چند نقطه غرب و شمال شهر را به کام آشوب و خرابکاری بردند.
به گزارش ایرنا عصر دیروز در حالی که حضور میلیونی شهروندان تهرانی در میدان ولیعصر(عج) تصویر بزرگی از نفرت نسبت به اغتشاش و خشونت را به نمایش گذاشته بود تعدادی از حامیان یک نامزد غیر پیروز با ترتیب دادن یک اجتماع غیر قانونی در مقابل سازمان صدا و سیما صرفا سکوت کردند و نام این کار را "سکوت سبز" نهادند.ادامه مطلب...


تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 12:17 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
سایت منتسب به فرزند هاشمی اعتراف کرد؛
هیچ مدرکی از "تقلب گسترده " نداریم

خبرگزاری فارس: سایت منتسب به مهدی هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب، از مخاطبان خود خواسته است بدلیل اینکه هیچ مدرکی دال بر "تقلب گسترده " در انتخابات وجود ندارد، مدارک و مستندات و مشاهدات خود را از تخلف ها برای این سایت ارسال کنند


تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 12:8 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
پاسخ امام به استعفای میرحسین موسوی:
در مواقع عصبانیت دست به کارهایى نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند

خبرگزاری فارس: همه باید به خدا پناه بریم، و در مواقع عصبانیت دست به کارهایى نزنیم که دشمنان اسلام از آن سوء استفاده کنند. مردم ما ازاین‌گونه مسائل در طول انقلاب زیاد دیده اند، این حرکات هیچ تاثیرى در خطوط اصیل و اساسى انقلاب اسلامى ایران نخواهد داشت.


به گزارش خبرگزاری فارس بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در پاسخ به استعفای میرحسین موسوی حکمی در تاریخ 15 شهریور ماه 1367 منتشر کرد‌ه‌اند. متن حکم امام (ره) به شرح ذیل است: ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 88/3/27 | 7:11 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
دعوت به تجمع و تظاهرات
دعوت فائزه هاشمی رفسنجانی به تجمع و تظاهرات در خیابانها
خبرگزاری فارس: فائزه هاشمی رفسنجانی در حرکت غیرقانونی طرفداران موسوی حاضر شد و آنان را به ادامه تظاهرات و حضور در خیابانها دعوت کرد.
   اینجا را کلیک کن    .....  فیلم مستند



تاریخ : چهارشنبه 88/3/27 | 7:2 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان کرمانشاه:
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری کرمانشاه در بازشماری تغییر نکرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری در استان کرمانشاه گفت: به دستور شورای محترم نگهبان بازشماری و کنترل دقیق آماری انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه انجام شد و کمترین تخلفی مشاهده نشد.


سید‌صادق معصومی لاری امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: پیرو اعتراض برخی نامزدها و هواداران آنها به شورای نگهبان و دستور صریح دبیر محترم این شورا، مراحل اخذ رای، شمارش و جمع صندوق‌ها در نقاط مختلف استان کرمانشاه در محل دفتر هیئت نظارت استان انجام شد و کمترین مشکل و اختلاف آماری بین آمار ستاد انتخابات و هیئت نظارت مشاهده نشد. ادامه مطلب...


تاریخ : چهارشنبه 88/3/27 | 6:49 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
مقام معظم رهبری در دیدار نمایندگان ستادهای چهار نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری:
همه باید در مقابل تشنج آفرینی و اغتشاش صریح موضع گیری کنند

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تاکید بر اینکه عده ای امنیت و آرامش کشور را هدف گرفته اند، تصریح کردند: هیچکس نباید کاری را انجام دهد که تشنج آفرین باشد و همه باید صراحتا بگویند که تشنج و اغتشاش خواسته آنان نیست.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، نمایندگان ستادهای چهار نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز در نشستی دوستانه ، در حضور حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، دیدگاههای خود را در باره انتخابات و مسایل مربوط به آن بطور صریح و شفاف بیان و مسئولان ذیربط نیز توضیحاتی را ارائه کردند.
در این نشست که نمایندگان شورای نگهبان قانون اساسی، وزارت کشور، سازمان بازرسی کل کشور و کمیسیون تبلیغات انتخابات حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همواره انتخابات در کشور مظهر وحدت و عزت ملی بوده است، خاطرنشان کردند: حضور نزدیک به 40 میلیونی مردم در پای صندوقهای رای یک افتخار برای نظام اسلامی است که همه رای دهندگان با سلایق مختلف در این حماسه بزرگ سهیم هستند و وظیفه همه ، پاسداری از این اتحاد ملی است .
حضرت آیت الله خامنه ای حضور مردم در پای صندوقهای رای را در واقع رای به نظام جمهوری اسلامی دانستند و افزودند: در همه انتخاباتها همواره تاکید بر حضور بیشتر و گسترده مردم در انتخابات بوده است زیرا این حضور به معنای آگاهی مردم و رای آنها به نظام اسلامی و تجلی وحدت و عزت ملی است .
ایشان با تاکید بر اینکه انتخابات نباید وسیله انشقاق و اختلاف در میان مردم شود، خاطرنشان کردند: اینکه تصور شود در یک طرف 24 میلیون نفر و در طرف دیگر 14 میلیون نفر قرار دارند خطای بزرگی است زیرا آن کسانی که به رییس جمهور منتخب و همچنین کاندیداهای دیگر رای دادند ، همه به یک اندازه دلبسته و معتقد به نظام اسلامی هستند .
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: در انتخابات ، رای دهندگان در گزینش افراد دارای اختلاف سلیقه هستند اما در اعتقاد به نظام و پشتیبانی از جمهوری اسلامی، همه دارای یک نظر و دیدگاه هستند .
حضرت آیت الله خامنه ای مهمترین مسئله در انتخابات اخیر را تجلی اتحاد ملی با رای نزدیک به 40 میلیونی مردم دانستند و تاکید کردند: در ایام تبلیغات انتخابات، مردم در فضایی با نشاط و فعالانه در خیابانها حضور داشتند و از نامزدهای مورد علاقه خود بدون هیچگونه درگیری و نزاعی حمایت می کردند که این مساله نشان دهنده وجود مردم سالاری واقعی در نظام اسلامی است.
ایشان خاطرنشان کردند: این فضای دوستانه نباید بعد از انتخابات به فضای تقابل و خصومت تبدیل شود زیرا هر دو گروه از رای دهندگان از ملت ایران و معتقد به نظام اسلامی هستند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته، قاعده مردم سالاری این است که اکثریت بر اقلیت تقدم پیدا می کند ولی این به معنای ایجاد تعارض و دشمنی نیست و همه وظیفه دارند مانع از شکل گیری فضای کدورت و تعارض شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه اشکالات به انتخابات باید از مجاری قانونی پیگیری شود، خاطرنشان کردند: این اشکالات حتما باید رسیدگی شود و من از شورای محترم نگهبان و وزارت کشور می خواهم اشکالات مطرح شده دقیقا بررسی شود تا شبهه ای باقی نماند.
ایشان افزودند: اگر بررسی اشکالات مستلزم شمارش مجدد برخی صندوقها بود، این کار نیز حتما با حضور نمایندگان ستادها انجام شود تا برای همه اطمینان بوجود آید.
رهبر انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه همواره در انتخابات گذشته، به مسئولان کشور اعتماد شده است، خاطرنشان کردند: با وجود آنکه مسئولان برگزاری انتخابات در دوره های متعدد گذشته از سلایق مختلف بوده اند، من به آنها اعتماد کرده ام ولی این اعتماد نباید مانع از بررسی شبهه ها و اشکالات و روشن شدن حقایق شود.
حضرت آیت الله خامنه ای ، حضور نزدیک به 40 میلیونی مردم را در پای صندوقهای رای، بالاترین نصاب حضور در انتخابات بعد از گذشت سی سال دانستند و افزودند: این افتخار بزرگ را که حتی رسانه های بیگانه آن را فوق العاده خواندند باید حفظ شود زیرا این افتخار متعلق به مردم و همه رای دهندگان است.
ایشان، دو طرف پیروز و غیر پیروز انتخابات را به رعایت ملاحظاتی، توصیه و تاکید کردند: هم، آن کسانی که اکثریت را بدست آورده اند و هم آن کسانی که موفق به کسب اکثریت نشده اند، باید با صبر و بردباری و حفظ ظرفیت لازم، در رفتار و حرکات خود مراقبت کنند.
رهبر انقلاب اسلامی افزودند: ظرفیت و تحمل پیروزی و عدم پیروزی کار آسانی نیست ، زیرا این موضوع یکی از فضایل انسانی است که باید فرهنگ آن در میان نخبگان و آحاد مردم ترویج شود.
حضرت آیت الله خامنه ای با تاکید بر اینکه عده ای با وحدت ملت ایران و تحکیم نظام اسلامی موافق نیستند خاطر نشان کردند: این عده همان کسانی هستند که حرف های خلاف واقع را به افراد مختلف منتقل می کنند و حتی خرابکاری نیز انجام می دهند.
ایشان افزودند: این تخریب ها و کارهای زشت و بعضی جنایاتی که اتفاق افتاد مربوط به مردم و حامیان نامزدها نیست، بلکه مربوط به اخلالگران است و همه باید در مقابل آن بایستند و صریحا اعلام موضع کنند.
رهبر انقلاب اسلامی تاکید کردند: مبادا کسی توهم کند این افراد طرفداران فلان نامزد هستند، این افراد با اصل نظام و آرامش کشور مخالف هستند.
حضرت آیت الله خامنه ا‌ی افزودند: این افراد طرفدار اغتشاش و تشنج هستند و اگر نتایج انتخابات غیر از این هم می شد، قطعا چنین حوادثی پیش می آمد.
ایشان با تاکید بر اینکه عده ای امنیت و آرامش کشور را هدف گرفته اند، تصریح کردند: هیچکس نباید کاری را انجام دهد که تشنج آفرین باشد و همه باید صراحتا بگویند که تشنج و اغتشاش خواسته آنان نیست.
رهبر انقلاب اسلامی همه مردم بویژه دو طرف انتخابات را به پرهیز از اقدامات تحریک کننده توصیه و تاکید کردند: دو جناح و دو گروه یکدیگر را عصبانی نکنند چه آن کسانی که نامزد مورد علاقه آنها پیروز شده و چه آن کسانی که نامزد آنها پیروز نشده است. همه باید بر محور اصلی که حضور در صحنه انتخابات و دفاع از نظام است متمرکز شوند.
حضرت آیت الله خامنه ای خاطرنشان کردند: امروز همه تکلیف داریم تا از هویت جمعی کشور و نظام دفاع کنیم و نگذاریم مردم در مقابل یکدیگر قرار گیرند و این اقدام موجب خشنودی حضرت ولی عصر(عج) و جریان رحمت الهی در کشور خواهد شد.




تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 11:52 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
حداد عادل در اجتماع میلیونی مردم تهران:
آرای موسوی در هیچ یک از نظرسنجی‌ها از احمدی‌نژاد بیشتر نبود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نظرسنجی‌های مختلف صورت گرفته در ماه‌های قبل از انتخابات گفت: در هیچکدام از این نظرسنجی‌ها که مربوط به کل کشور بود موسوی از احمدی‌نژاد جلوتر نبود.


? گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عصر امروز در اجتماع عظیم و میلیونی مردم تهران در میدان ولیعصر، انقلاب اسلامی ایران را مردمی‌ترین انقلاب‌ها در جهان عنوان کرد و گفت: در طول این 30 سال نیز همین مردمی که انقلاب را به وجود آوردند آن را حفظ کرده و با حضور در عرصه‌های مختلف از جمله انتخابات سرنوشت خود را تعیین کردند. ادامه مطلب...


تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 11:38 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
   1   2   3   4      >
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
l>