سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به موسوی:
سوابق انقلابی موسوی با رفتارهای کودکانه اخیر پاک شد

خبرگزاری فارس: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای خطاب به موسوی اعلام کرد: کوچکترین ذهنیتی که از سوابق انقلابی شما در ذهن مردم بود، امروز با رفتارهای کودکانه اخیر به کلی پاک شده است.


به گزارش خبرگزاری فارس در این بیانیه آمده است: آنچه پس از برگزاری شکوهمند انتخابات ریاست جمهوری دهم درس‌آموز همه‌ ملت ایران است، عبرت از سرانجام کسانی است که سوابق انقلابی‌گری و مبارزه‌ بی‌مانند داشته‌اند ولی مرور زمان تاب انقلابی ماندن را از آنان گرفته است.
این بیانیه ادامه می‌دهد: آنچه از مشاهده‌ و مطالعه‌ مواضع برخی از کاندیداها و حامیان پشت پرده‌ آنان مشخص می‌شود یادآور مسیر زندگی طلحه و زبیرهاست که نشان‌های افتخار زیادی را نیز به سینه داشتند ولی از پایان کار خویش خبر نداشتند.
این بیانیه در ادامه خطاب به میرحسین موسوی تاکید می کند: چه تفاوتی در مواضع شما با مواضع شبکه‌های خارجی CNN، BBC و فاکس نیوز وجود دارد؟ چرا خواست شما با خواست دشمنان روباه‌صفت انگلیسی مشترک شده است؟ شما ادعا دارید که نخست وزیر حضرت امام(ره) بوده‌اید.
نویسندگان این بیانیه با طرح این سوال که چگونه می‌توان باور کرد که نخست وزیر امام(ره) منطق امام(ره) را برنتابد؟ می‌افزاید: مگر منطق امام راحل این نبود که فرمود: ببینید دشمنان خارجی از چه کسانی حمایت می‌کنند و آنان را نیز دشمن بدانید. چرا خط خبری رسانه‌های خارجی از تحرکات شما و هواداران اغتشاش‌گرتان حمایت می کنند؟
این بیانیه با بیان اینکه بازهم اعلام می‌داریم که منطق حضرت امام (ره) در نظر گرفتن حال افراد است نه سابقه آنان، تصریح می‌کند: لذا مواضع کودکانه چند روز اخیر شما را به هیچ وجه نقطه نظر فردی دلسوز برای نظام جمهوری اسلامی نمی‌دانیم و ذره‌ای دلسوزی و خیرخواهی برای انقلاب در شما نمی‌بینیم.
این بیانیه با اشاره به این مطلب که کوچکترین ذهنیتی که از سوابق انقلابی شما در ذهن مردم بود، امروز به کلی پاک شده است، ‌تصریح می‌کند: آینده‌ سیاهی از حضور در عرصه‌ سیاست در انتظار شماست؛ چرا که مقابل خواست ملت ایستاده‌اید و استدلال‌های بی‌منطق شما مبنی بر اینکه ما انتخابات را باختیم، پس تقلب شده، راه به جایی نخواهد داشت.
نویسندگان این بیانیه در ادامه آورده‌اند: بهتر است هرچه زودتر جلوی هوادارانی که در حاشیه‌ امن مواضع شما و زیر سایه‌ عنایت سیاسی شما به اغتشاش مشغولند و به اموال و دارایی‌های مردم و بیت المال ضرر می‌زنند را بگیرید.
در ادامه این بیانیه خطاب به مهدی کروبی آمده است: آنچه در مورد شما موجب تأسف و نگرانی است، مواضع ناآگاهانه ای است که بعید می‌نماید به قلم خود شما در بیانیه‌های اخیرتان منعکس شده باشد، مراقب کسانی که برای شما بیانیه تنظیم می‌کنند، باشید.
این بیانیه می‌افزاید: با اوضاع سیاسی فعلی وظیفه شما زیر سوال بردن انتخابات نیست حتی اعتراض و شکایت و پیگیری از کانال‌های قانونی نیز دردی از شما و حزبتان دوا نخواهد کرد؛ بلکه بهترین کار این است که حزب اعتماد ملی را منحل نموده و مانع از فرصت طلبی اطرافیانتان شوید.
این بیانیه با بیان اینکه بهتر آن است که به جای پیگیری مواضع ناآگاهانه اخیر خود در باب انتخابات به فکر خیانت‌هایی باشید که اطرافیانتان در حق شما روا داشتند، ‌می‌افزاید: دلیل اختلاف فاحشی که در شمارش آراء شما شاهد بودیم عمدتاً متوجه چهره‌های منفی و حتی منفوری بود که در انتخابات دهم گرد خود جمع کرده بودید. شما حتی به یاران اصلی خود که با آنها حزب اعتماد ملی را تأسیس کردید جفا نمودید و با میدان دادن به متهمان که به خاطر اختلاس، خیانت و براندازی سابقه زندان را نیز یدک می‌کشیدند بنیان حزب اعتماد ملی را نیز متزلزل نمودید.
این بیانیه تصریح می‌کند: لذا پیشنهاد می‌کنیم که یک بار دیگر با تأمل در مواضع اطرافیان‌تان به خواست و انتخاب مردم در انتخابات ریاست جمهوری تمکین کنید.
نویسندگان این بیاینه در ادامه خطاب به هاشمی رفسنجانی آورده‌اند: جناب آقای هاشمی رفسنجانی؛ با اینکه محضر جنابعالی ارادتی نداریم ولی به واسطه تفاوتی که با سایر مخاطبین این بیانیه برایتان قائلیم نکاتی را متذکر می شویم؛
از شما انتظار داشتیم اگر روزی از زالو صفتان متجاوز به بیت المال حمایت کنید!
از شما انتظار داشتیم اگر روزی از وابستگان فامیلی در برابر مطالبات و پرسش‌های مردمی و دانشجویی حمایت کنید!
از شما انتظار داشتیم اگر روزی از وابستگان سیاسی و حزبی خود به رغم تخلفات و جرایم آنان حمایت کنید!
ولی؛
از شما انتظار نداشتیم که حامی گروهی اغتشاشگر باشید که به بهانه‌ ادعاهای بی منطق آقای میرحسین موسوی در حقیقت هدفشان مقابله با نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگوار ایران است!
نویسندگان این بیانیه تاکید می کنند: از شما انتظار نداشتیم که در برابر رأی بی سابقه ملت ایران که رأی به نظام جمهوری اسلامی ایران است سکوت نموده و از پیام تبریکی ناچیز به محضر ملت شریف ایران دریغ نمایید.
این بیانیه با بیان اینکه بی گمان موج جدیدی از عدالتخواهی ملت ایران آغاز شده است، تصریح می‌کند: بدین واسطه از شما می خواهیم که در مقابل خواست مردم در مبارزه با مفاسد اقتصادی و رانت خواری و ویژه خواری اطرافیانتان مقاومت ننمائید. فرزندان شما از فرزندان شهید مادران ایران عزیزتر نیستند.
این بیانیه در پایان آورده است: به همه چهره‌های سیاسی که پس از انتخابات اعجازگونه‌ اخیر در برابر این موفقیت باشکوه ملت سکوت اختیار نموده‌اند، اعلام می‌داریم که در نظر مردم و دانشجویان مواضع شما نمایان است حتی اگر سکوت باشد؛ چرا که همراهی با خواست و اراده‌ مردم ضامن مشروعیت سیاسی شماست نه حب و بغض‌های سیاسی علیه افراد و گروه‌های سیاسی.




تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 3:37 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>