سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روانبخش در گفتگو با فارس:
موسوی از سوی مافیای قدرت و ثروت جهت اغتشاش تشویق می‌شود

خبرگزاری فارس: سردبیر نشریه پرتو با بیان اینکه موسوی خود بهتر می‌داند که نتیجه انتخابات عاری از هرگونه تخلف است، گفت: موسوی از سوی مافیای قدرت وثروت جهت اغتشاش در کشور تشویق می‌شود.


قاسم روانبخش عضو هئیت علمی موسسه امام خمینی (ره) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به راهپیمایی غیر قانونی حامیان موسوی در تهران، اظهار داشت: در حالی موسوی در نطق انتخاباتی خود را قانونمدار می‌دانست و دولت نهم را متهم به قانون گریزی می‌کرد، که وی در تهران اقدام به راهپیمایی غیر قانونی می‌کند که منجر به شهادت تعدادی از جوانان کشور می‌شود.
وی با اشاره به بازداشت برخی از عوامل اغتشاشات اخیر در تهران افزود: به نظر من کسانی که در مناظره بین احمدی نژاد و موسوی عصبانی و وحشت زده شدند، امروز جهت انتقام از احمدی نژاد و پیروزی بزرگ وی به اموال مردم صدمه زده و سلامت انتخابات را زیر سوال می‌‌برند.
روانبخش ادامه داد: موسوی خود بهتر می‌داند که نتیجه انتخابات عاری از هرگونه تخلف است، اما متاسفانه وی توسط مافیای قدرت و ثروت برای تلخ کردن کام مردم و آشوب علیه نظام تشویق و اداره می‌شود.
سردبیر نشریه پرتو با بیان اینکه نامه هاشمی را به مقام معظم رهبری مبداء اغتشاشات اخیر می‌دانم، تصریح کرد: زمانی که نامه تحریک آمیز و آشوب‌گرایانه هاشمی رفسنجانی که در محتوای آن از عباراتی چون آتشفشان و آشوب، بکار رفته بود، به صورت سرگشاده به مقام معظم رهبری نوشته می‌شود، نباید انتظاری جر اغتشاشات اخیر تهران را داشته باشیم.
وی با بیان اینکه برخی از جوانان تهرانی به شهادت رسیده و برخی دیگر به شدت مصدوم شده‌اند، خاطر نشان کرد: هاشمی باید در قیامت پاسخ خون شهدای اخیر تهران را بدهد.
عضو هیات علمی موسسه امام خمینی ابراز داشت: بهتر است موسوی با کنار گذاشتن کسانی که وی را اداره می‌کنند در برابر قانون که شعار خود وی بود کوتاه بیاید و به مردم و قانون اساسی احترام بگذارد.
روانبخش با بیان اینکه اگر موسوی در خصوص نتیجه انتخابات اعتراض دارد بهتر است از راه قانونی واردشود، ابراز داشت: اگر موسوی استدالی مبنی بر عدم سلامت انتخابات دارد، بهتر است در یک مناظره تلویزیونی با نمایندگان شورای نگهبان و وزارت کشور مطالب خود را عنوان کند.




تاریخ : سه شنبه 88/3/26 | 7:43 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>