سفارش تبلیغ
صبا ویژن

     
میرحسین به انتهاى خط رسیده

برخى از چهره هاى برجسته جریان اصلاحات به شدت از عملکرد میرحسین موسوى در جریان انتخابات و شکست پس از انتخابات ناراضى هستند. این چهره هاى برجسته اصلاحات معتقدند کارى که موسوى با اصلاحات کرد هزار دشمن هم یک شبه نمى توانست انجام دهد. آنها رفتار میرحسین را نوعى بى تدبیرى سیاسى مى دانند که باعث فروپاشى جریان اصلاحات شد. این افراد مى گویند: میرحسین آن قدر تند رفته که حتى از تندترین اصلاح طلب ها چند صد گام جلو زده و هم اکنون به پایان خط رسیده است. این عده معتقدند که میرحسین موسوى با این کار آخرین میخ را بر تابوت اصلاح طلبى زده است. نکته جالب توجه اینکه چهره هاى برجسته اصلاحات که تا دیروز از توهم توطئه در جریان رقیب صحبت مى کردند امروز اعتقاد دارند که میرحسین عامل سرویس هاى اطلاعاتى غربى بوده و با اهداف خاص وارد صحنه انتخابات شده است!

توده اى ها هم، همین را مى گفتند

پس از انتشار اعترافات محمد على ابطحى در رسانه ها برخى افراد و چهره هاى وابسته به جریان اصلاح طلب که از این اظهارات شوکه شده اند دست به رفتار ناشیانه و خنده دارى زده اند. در همین راستا تابش خواهرزاده سیدمحمد خاتمى به نقل از یکى از نزدیکان ابطحى مدعى شده که به ابطحى در مدت بازداشت قرص هایى داده مى شود که به گفته خودش از این دنیا و مشکلات آن فارغ شود! این اظهارات در حالى صورت مى گیرد که اوایل انقلاب نیز توده اى ها و برخى از اعضاى جریان نفاق و ضد انقلاب که در زندان به سر مى بردند پس از اعتراف و یا زمانى که آزاد مى شدند براى اینکه در برابر دوستان و هم حزبى هایشان سرافکنده نباشند مى گفتند در زندان آمپول هایى مى زنند که وقتى اثر مى کند خود به خود شروع مى کنى به اعتراف کردن!

باید جریمه اشتباهم را بپردازم

شنیده شده یکى از چهره هاى برجسته جریان اصلاحات که فعالیتهاى اقتصادى گسترده اى نیز دارد و هم اکنون در بازداشت به سر مى برد طى اظهاراتى مبنى بر سازماندهى شده بودن اغتشاشات پس از انتخابات گفته: من از اینکه هم اکنون در بازداشت به سر مى برم اصلاً ناراحت نیستم. به نظر من، ما اشتباهى کرده ایم و باید تاوانش را هم بپردازیم. یکى از نزدیکان وى که در بازداشتگاه با وى ملاقاتى داشته گفت که ایشان قصد دارد پس از آزادى از زندان کلیه فعالیت هاى سیاسى را کنار بگذارد.

همه جوره شرمنده ام!

جوسازى ها پیرامون محل بازداشت حجاریان و وضعیت جسمانى و مزاجى او موضوع اصلى رسانه هاى جریان دوم خرداد و برخى رسانه هاى ضد انقلاب است. حجاریان هم اکنون در یکى از خانه هاى سازمانى وابسته به دادستانى که مجهز به انواع امکانات نیز هست حضور دارد و خانواده اش به راحتى با وى ملاقات مى کنند. اظهارات رسانه هاى مذکور در حالى صورت مى گیرد که حجاریان ضمن ابراز رضایت کامل از امکانات فوق العاده محل بازداشت و رفتار بازجویان به خانواده اش گفته که سعى کنند از فضاسازى هاى رسانه اى بیرون بازداشتگاه جلوگیرى کنند.




تاریخ : دوشنبه 88/5/12 | 12:43 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>