سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از هر مناسبتى استفاده کنید!

شنیده شده که میرحسین موسوى کاندیداى شکست خورده جریان اصلاحات که هنوز شکست خود را باور نکرده، اخیراً در جمع برخى از هواداران خود با اشاره به مناسبت هاى پیش رو گفته که: از هر مناسبتى براى نشان دادن اعتراض خود باید نهایت استفاده را ببریم. در همین راستا برخى از نزدیکان وى اعیاد شعبانیه و ایام شب هاى قدر در ماه مبارک رمضان را بهترین زمان براى انجام برخى حرکات اعلام کرده اند. از سوى دیگر در همین جلسه بحث تجمع ? مرداد در مصلاى تهران به مناسبت بزرگداشت کشته شدگان وقایع اخیر مطرح شده که بعضى چهره هاى نزدیک به موسوى با تایید این روز گفته اند: درگیرى با مردم در مصلى براى حکومت هزینه زا است و باید بهترین استفاده را از این مکان ببریم.

وضعیت حجاریان مناسب است

در روزهاى اخیر همسر و برخى اعضاى خانواده سعید حجاریان با انجام برخى مصاحبه ها و نامه پراکنى ها اقداماتى را در راستاى تشویش اذهان عمومى و شایعه سازى پیرامون وخامت اوضاع جسمانى سعید حجاریان در بازداشتگاه کرده اند و حتى مدعى شده اند که حجاریان تحت شکنجه جسمى قرار دارد و یرقان هم گرفته است! این درحالى است که اخبار به دست آمده موضوع دیگرى را حکایت مى کند. گفته مى شود سعید حجاریان در بازداشتگاه ضمن اینکه تمامى داروهاى خود را سر وقت مى خورد از وضعیت رفاهى نسبى مناسبى نسبت به سایر بازداشت شدگان برخوردار است و در کل در وضعیت مناسبى از لحاظ جسمى به سر مى برد به صورتى که بعضاً به خواست خودش ساعت هاى بازجویى از وى به خاطر جذاب بودن مباحث رد و بدل شده طولانى تر مى  شود.

یک توده اى: کف خیابان تجربه خوبى بود!

اخیراً در منزل توسلى، رئیس دفتر سیاسى نهضت آزادى که بازداشت شده، محفلى با حضور برخى از اعضاى نهضت به اصطلاح آزادى، فعالان موسوم به ملى مذهبى، اعضاى دفتر غیرقانونى تحکیم وحدت، برخى اعضاى کانون منحله نویسندگان و اعضاى حزب خائن توده برگزار شده است. در این محفل محمدعلى عمویى از اعضاى حزب منحله توده طى سخنانى ضمن ابراز خشنودى از اغتشاشات اخیر تهران گفت: حضور در خیابان تجربه بسیار خوب و ارزشمندى براى نسل جوان بود. در این جلسه حملات تندى علیه نظام صورت گرفت. لازم به ذکر است عمویى از اعضاى سازمان افسران حزب توده بوده که پس از انقلاب به جرم کودتا و جاسوسى براى شوروى به حبس ابد محکوم شد که اوایل دهه ?? از زندان آزاد شد.

یزدى: منتظرى خروشچف ایران!

ابراهیم یزدى سرکرده گروهک نهضت آزادى اخیراً طى مصاحبه اى ضمن مقایسه شرایط ایران با شوروى قبل از فروپاشى، آقاى منتظرى را خروشچف ایران خواند. یزدى در این مصاحبه با مقایسه موسوى با گورباچف آنها را افرادى خواند که از درون نظام اقدام به اصلاح کرده اند. وى همچنین منتظرى را خروشچف ایران نامید چون منتظرى ?? سال پیش همانند خروشچف دهه ?? میلادى خواستار اصلاحات در درون نظام شده بود! یزدى در ادامه خواستار پیگیرى خواسته هاى هاشمى رفسنجانى در نماز جمعه براى حل موضوع مورد مناقشه شده است.

شبکه از بین نرود

اخیراً جلسه اى با حضور برخى از اعضاى برجسته جریان دوم خرداد در منزل (م.خ) مرد خاکسترى اصلاحات برگزار شده که در این محفل(م.خ) خواستار نگه داشتن شبکه هاى اجتماعى شده در ایام انتخابات شده است. وى گفته: این شبکه ها نباید از بین برود ما هم اکنون تازه کارمان شروع شده و باید نهایت استفاده را از این شبکه ها ببریم. گفتنى است در این جلسه (س.م.خ) راهکارهاى جدیدى براى ایجاد ارتباط قوى تر بین اعضاى شبکه هاى هرمى ستادهاى انتخاباتى ارائه کرده است.


میرحسین تندتر مى شود

سخنان اخیر میرحسین موسوى که به مناسبت هاى مختلف منتشر مى شود نشان از تند شدن رفتار وى در هفته هاى اخیر است. وى که اخیراً  و پس از یک دوره سکوت که به دلیل بروز برخى ناراحتى هاى روحى روانى پس از شکست در انتخابات حاصل شده بود اظهارات تند و ساختارشکنانه اى را پیرامون برخى رفتارهاى تند حامیانش اظهار داشته است.
میرحسین موسوى با اظهار اینکه باید هزینه بپردازیم، تا حقمان را بگیریم گفت: نهضت سبز با خلاقیت خود مسیر را ادامه مى دهد. گفتنى است سخنان موسوى مورد استقبال رسانه هاى غربى و به ویژه آمریکایى قرار گرفته. براى مثال نیویورک تایمز ضمن تمجید از سخنان میرحسین نوشته که «موسوى قدرتمند تر از قبل سخن مى گوید.»



تاریخ : چهارشنبه 88/5/7 | 11:59 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>