سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گروهک نهضت آزادی با انتشار نامه ای منافقانه خطاب به رئیس مجلس خبرگان، با آقای هاشمی رفسنجانی اظهار همدلی و همراهی کرد.

این گروه منافق در نامه خود می نویسد «همان گونه که اطلاع دارید کشور وضعیتی بحرانی را تجربه می کند. ریشه بحران موجود در زیاده خواهی اقلیتی است که برخلاف خواست جمعی مردم اما به نام آنان قصد دارد همچنان بر مصدر حکومت بماند و رأی و نظر خود را به مردم تحمیل کند.»

این گروهک اضافه کرد: «ما نیز سخن شما را درباره ضرورت بازگشت همگان به قانون و حرکت در چارچوب آن تأیید می کنیم. سالهاست که سخن ما و تمامی فعالان سیاسی اصلاح طلب، تمکین به قانون و پرهیز از رفتارهای فراقانونی است.»

این گروهک در پایان خواستار فعال تر شدن آقای هاشمی شد. سران گروهک نهضت آزادی که به حق از سوی حضرت امام(ره) پدران معنوی گروهک منافقین لقب گرفته اند در بیانیه چند سطری خود مرتکب انواع دروغ گویی ها و فریبکاری شده اند. آنجا که با وجود بدنامی و انزوای مطلق نزد مردم، خود را به خواست جمعی مردم جا زده اند، برخلاف دشمنی های آشکار با آقای هاشمی خودرا همسو با وی معرفی کرده اند، به دروغ و برخلاف رویه قانون شکنانه و خیانت آمیز 30 سال گذشته مدعی دفاع از قانون شده اند، خود را به دروغ اصلاح طلب معرفی کرده و انتخابات و انتخاب باشکوه ملت ایران را «تحمیل نظر به مردم» خوانده اند.

گویا خداوند در توصیف همین ها فرمود که قلب هایشان مریض است، با خداوند و مأمنان خدعه می کنند، فساد طلبی را اصلاحگری می خوانند و در حالی که در خلوت با شیاطین مؤمنان را به سخره می گیرند، در دیدار با مؤمنان می گویند ما با شمائیم و ایمان آورده ایم.




تاریخ : چهارشنبه 88/5/7 | 11:35 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>