سفارش تبلیغ
صبا ویژن
الف نوشت؛ در این گزارش، عیسی بن زاید (فرزند رئیس سابق امارات و برادر حاکم فعلی این کشور)، هانیبال قذافی (فرزند رئیس جمهور لیبی)، کیم یونگ نام (فرزند رئیس جمهور کره شمالی)، هو هایفنگ (فرزند رئیس جمهور چین)، مارک تاچر(فرزند نخست وزیر اسبق انگلیس) درصد فهرست بدترین آقازادههای جهان قرار داده شده است.
شیخ عیسی بن زاید بن سلطان آل نهیان فرزند رئیس سابق امارات و برادر حاکم کنونی این کشور
درصدر فهرست بدترین آقازاد‌ه‌های جهان، نام شیخ عیسی فرزند شیخ زاید بن سلطان آل نهیان رئیس سابق امارات و برادر شیخ خلیفه بن زاید حاکم کنونی ابوظبی قرار دارد.
به نوشته فارین پالیسی، با وجود عدم برخورداری شیخ عیسی از سمت رسمی حکومتی، وی یکی از برجسته‌ترین افراد در عرصه عمران و ساخت و ساز در امارات به شمار می‌رود. به دنبال افشای نوار ویدیویی از اعمال شکنجه شیخ عیسی علیه یک بازرگان که در یک شب در صحرا صورت گرفته است اکنون اسم وی با بدرفتاری و سوء استفاده از قدرت مترادف شده است.
این نوار ویدئویی که شبکه "ای بی سی " آمریکا در ماه آوریل گذشته پخش کرد؛ گروهی از مردان را نشان می‌دهد که به شیخ عیسی در شکنجه یک بازرگان افغانی که وی را به کلاهبرداری متهم کرده است؛ کمک می کنند. این نوار ویدئویی همچنین شیخ عیسی را نشان می دهد که با سلاح خودکار به اطراف این مرد افغانی تیراندازی و دهان وی را پر شن می کند و به زخم های وی نمک می پاشد.
وزیر کشور امارات که برادر شیخ عیسی نیز هست؛ اذعان کرد مردی که در نوار ویدئویی نشان داده می شود شیخ عیسی است و برای تحقیقات تحت اقامت اجباری قرار گرفته است. مجله فارین پالسی این موضوع را درخصوص یکی از اعضای خاندان حاکم امارات امری بسیار نادر توصیف کرد که پاک کردن این لکه ننگ از دامن خاندان امارات از ساخت یک آسمان خراش بیشتر زمان خواهد برد.
کیم یونگ نام 38 ساله فرزند رئیس جمهور کره شمالی
"کیم یونگ نام " 38 ساله فرزند "کیم یونگ ایل " رهبر کره شمالی در مرتبه دوم این فهرست قرار دارد.
کیم یونگ نام به همراه زن و پسرش در فرودگاه ناریتا شهر توکیو پایتخت ژاپن هنگام تلاش برای ورود به خاک این کشو با گذرنامه تقلبی جمهوری دومنیکن و با نام مستعار "بانگ چیونگ " بازداشت شده بود. این رویداد برای پدر نام که در آن زمان از موج تایید مطبوعات بعد از سفر خود به اروپا و دیدار با "مادلین آلبرایت " وزیر امور خارجه وقت آمریکا برخوردار بود، ننگ و شرمساری زیادی به همراه داشت.
هانیبال قذافی 33 ساله فرزند رهبر لیبی
هانیبال قذافی 33 ساله در رتبه سوم فهرست بدترین پنج فرزند سران جهان قرار دارد به گونه ای که سرهنگ قذافی در سال های اخیر لحن خود را با رهبری طرح سیاسی برای ترسیم دوباره چهره کشورش و بهبود روابط با غرب تغییر داد اما مانع بزرگ در مسیر وی چه بسا فرزندش هانیبال است که نقش تخریبی را در اروپای غربی به نام خود ثبت کرد.
هانیبال برای اولین بار در سال 2004 میلادی در رادار ویژه پلیس ردیابی شد و پلیس پاریس رد وی را سوار بر خودروی پورشه در حالت مستی و با سرعت 90 مایل درساعت در خلاف جهت خیابان الیزه گرفت اما هانیبال بعد از آن به خاطر برخورداری از مصونیت دیپلماتیک آزاد شد.
بعد از گذشت دوماه از این رویداد، مدیریت یکی از هتل های پاریس از پلیس درخواست کمک کرد زیرا هانیبال دوست دختر خود را مورد ضرب و شتم قرار داده بود و پلیس وی را که یک کلت با خود داشت؛ خلع سلاح و آن را مصادره کرد. اندکی بعد از آزادی هانیبال برای دومین بار، یک هتل دیگر از پلیس درخواست کمک کرد زیرا هانیبال شروع به تخریب وسایل آن کرده بود و اخیرا نیز به وی اتهام انجام حملاتی زده شد.
موضوع برای فرزند رهبر لیبی به همین جا ختم نشد زیرا وی سال گذشته به خاطر ضرب و شتم خدمتکار یکی از هتل های شهر ژنو پایتخت سوئیس در این کشور بازداشت شد. "معمر قذافی " همانند هر پدری واکنش نشان داد و با روی آوردن به اعتراض دیپلماتیک، دیپلمات های سوئیسی را اخراج کرد.
هو هایفنگ 38 ساله فرزند رئیس جمهور چین
"هو هایفنگ " 38 ساله فرزند هو جین تائو رئیس جمهور چین در رده چهارم این فهرست قرار دارد. به نوشته فارین پالیسی، به احتمال زیاد وی از روابط و جایگاه پدرش در بهم زدن ثروت هنگفت سوء استفاده کرده است.
مارک تاچر 56 ساله فرزند نخست وزیر اسبق انگلیس
مارک تاچر 56 ساله فرزند مارگارت تاچر نخست وزیر انگلیس پنجمین نفر در فهرست بدترین پنج فرزند سران جهان قرار دارد. مارک با سوء استفاده از روابط مادرش با مناطق ثروتمند در آفریقا، خاورمیانه و آسیا ثروت زیادی جمع کرده است.
مارک در سال 2004 میلادی در خانه اش در شهر کیپ تاون در آفریقای جنوبی به خاطر نقض قوانین این کشور در حمایت از کودتا در کشور گینه استوایی دستگیر شد و با پرداخت 500 هزار دلار غرامت آفریقای جنوبی را ترک کرد.



تاریخ : سه شنبه 88/5/6 | 11:32 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>