سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رحیم‌پور ازغدی:
منحصر کردن دین به مساجد و عبادت های فردی ترفند معاندین است

خبرگزاری فارس: عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: معاندان در راستای اهداف خود چنین القاء می‌کنند که دین تنها منحصر به عبادت در مساجد و نماز و روزه است و نباید احکام اسلامی را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و حکومتی دخالت داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل سپاه امام رضا (ع)، حسن رحیم‌پور ازغدی با اشاره به عدم تعارض دین و پیشرفت در اندیشه سیاسی امام (ره) خاطرنشان کرد: بنا به فرموده رهبر کبیر انقلاب برخی خطی را مبنی بر پیشرفت غرب در نیتجه کنار گذاشتن دین، اخلاقیات و حجاب در تمام عرصه‌ها دنبال می‌کنند که این توطئه ‌و فریب بزرگی است.
وی افزود: بخشی از پیشرفت غرب با وجود استعمار و غارت کشورهای دیگر، به دلیل برنامه‌ریزی، تلاش و مطالعه بوده است و این در حالی است که قشر تجددزده، تنها بخش مفت‌خوری، عیاشی، شراب‌خواری، بی‌حجابی را از فرهنگ غرب یاد گرفته‌اند.
این مدرس دانشگاه با بیان اینکه رضا‌خان علت پیشرفت کشور را در بی‌حجابی می‌دانست، بیان داشت: براین اساس او کشف حجاب را در دستور کار خود قرار داد.
وی به تعدادی از اصول انقلاب اسلامی در وصیتنامه امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: یکی از توطئه‌هایی که حضرت امام(ره) به آن اشاره می‌کند که بعد از انقلاب وسیع‌تر و در 20 سال اخیر بیشتر دیده شده و دارای سابقه 5/1 قرنی است، تبلیغات وسیع غرب مبنی بر کنار گذاشتن اسلام توسط تمام ملت است.
این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به برخی ترفندهای معاندین اسلام و انقلاب افزود: بنا بر اعتقادات برخی از غربی‌ها برای متمدن شدن باید دین را کنار گذاشت و دنبال ابعاد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی دین نبود و گفته‌هایی نظیر عدالت، جمهوری اسلامی و پیشرفت با الگوی اسلامی را باید کنار زد تا به پیشرفتی که غرب در ظاهر به آن دست یافته است ما هم برسیم.
وی تاکید کرد: معاندان در راستای اهداف خود که پس از انقلاب بر دامنه آن افزوده شده به عناوین مختلف تلاش می‌کنند که ملت ایران را از اسلام و ارزش‌های آن مایوس کنند و چنین القا کنند که دین تنها منحصر به عبادت در مساجد و نماز و روزه است و نباید احکام اسلامی را در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی و حکومتی دخالت داد.
رحیم‌پور با اشاره به فرازهایی از وصیتنامه امام راحل (ره) یادآور شد: معاندان در راستای اهداف خود برای مایوس کردن ملل اسلامی از اسلام توسط افراد ناشی و برخی اشخاص، به اشتباه در جامعه و حتی جهان اسلام چنین القاء می‌کنند که احکام دین اسلام تنها مربوط به یک هزار و 400 سال گذشته و این دین یک دین ارتجاعی است و که دوره آن گذشته و با توسعه و نوآوری و پیشرفت مخالفت است و باید تسلیم فرهنگ و زور گویی قدرت‌های استکباری حاکم بر دنیا شویم.




تاریخ : سه شنبه 88/5/6 | 10:50 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>