سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اسماعیلی در گفتگو با فارس:
سخنان هاشمی در نمازجمعه صحت سخنان رئیس‌جمهور درباره وی را اثبات کرد

خبرگزاری فارس: یک استاد و تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: چهل روز پس از آنکه احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی، آقای رفسنجانی را به عنوان بازیگردان اصلی انتخابات معرفی کرد، سخنان ایشان در خطبه‌های نماز جمعه، صدق و درستی دیدگاه رئیس‌جمهور منتخب را اثبات کرد.


مهدی اسماعیلی تحلیلگر مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آقای هاشمی که هنوز در حال و هوای شکست تاریخی 3 تیر 84 به سر می‌برد، در طول چهار سال گذشته و به ویژه در ایام منتهی به انتخابات دهم ریاست‌جمهوری، با بسیج همه امکانات خود، تلاش گسترده‌ای برای سقوط احمدی نژاد تدارک دیده بود، همه این ترفندها و لشکرکشی‌ها، با انتخاب تاریخی و بیست و چهار و نیم میلیونی مردم به سراب تلخی مبدل شد.
وی افزود: چهل روز پس از آنکه احمدی‌نژاد در مناظره با موسوی، آقای رفسنجانی را به عنوان بازیگردان اصلی انتخابات معرفی کرد، سخنان ایشان در خطبه‌های نماز جمعه، صدق و درستی دیدگاه رئیس‌جمهور منتخب را اثبات کرد.
اسماعیلی با بیان اینکه اعلام زودهنگام پیروزی توسط موسوی، فضای عمومی کشور را به سمت التهاب و اضطراب پیش برد، اظهار داشت: این همان اضطراب و التهابی بود که در نامه‌ها به رهبر انقلاب وعده داده شده بود؛ اما حالا که پس از یک ماه تلاش، آتش فتنه خاموش و حتی دولتمردان غربی دوباره و از موضع ضعف از بهبود و حل مشکلات فی‌مابین با ایران سخن می‌گفتند، ‌صحبت‌های اخیر هاشمی در نماز جمعه تهران هیچ توجیهی و عذری ندارد.
این استاد دانشگاه خطاب به هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: آقای هاشمی، مگر انتخابات با تمدید 5 روزه زمان رسیدگی به شکایات و تشکیل هیات رسیدگی که اکثر آنها دوستان شما بودند، به تایید شورای نگهبان نرسیده است که مجددا بحث توجه به اعتراض معترضین در چارچوب قانون را مطرح می‌فرمائید؟ قانون مدنظر، کدام است که هنوز و با گذشت بیش از 35 روز از انتخابات و در آستانه مراسم تنفیذ و تحلیف صحبت از آن می‌کنید؟ درخواست مناظره می‌نمائید تا مردم قضاوت کنند؟
وی تاکید کرد: صحبت‌های دیروز هاشمی رفسنجانی بسیار تعجب‌آور و از موضع یک مسئول انقلابی با تجربه نبود، شاهد آن هم دست زدن منافقان و دشمنان و ناراحتی و تاسف دوستان انقلاب است.




تاریخ : شنبه 88/4/27 | 10:23 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>