سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سایت منتسب به فرزند هاشمی اعتراف کرد؛
هیچ مدرکی از "تقلب گسترده " نداریم

خبرگزاری فارس: سایت منتسب به مهدی هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب، از مخاطبان خود خواسته است بدلیل اینکه هیچ مدرکی دال بر "تقلب گسترده " در انتخابات وجود ندارد، مدارک و مستندات و مشاهدات خود را از تخلف ها برای این سایت ارسال کنند


به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس، شبکه خبر دانشجو نوشت؛ سایت آینده در فراخوانی با اذعان به یر مستند بودن ادعای تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری دهم، نوشت: با توجه به عدم حضور تعداد زیادی از ناظران کاندیداها به دلایل مختلف از جمله بیماری، عدم دریافت کارت،‌اخراج از محل اخذ رأی و...،‌ هم‌اکنون اطلاعات کاملی از ابهامات و تخلفات احتمالی در حوزه‌های گوناگون رأی‌گیری سراسر کشور وجود ندارد و تنها با ارائه اطلاعات مستند می‌توان ابهام جدی به وجود آمده در خصوص نتایج اعلام شده انتخابات را از بین برد.
این سایت که تا چند روز گذشته بدلیل خبرسازی و انتشار اخبار مجعول فیلتر شده بود و به تازگی رفع فیلتر شده است، از بینندگان و مخاطبان خود در سراسر کشور خواسته است هر گونه اطلاعات خود در این زمینه را در قسمت نظرات کاربران در اختیار این سایت بگذارند.
آینده به مخاطبان خود اطمینان داده است که موارد ارسالی را با رعایت امانت و محفوظ داشتن مشخصات ارسال کنندگان اطلاعات، علاوه بر آگاه‌سازی افکار عمومی، آن‌ها را جهت رسیدگی به انتخابات در اختیار نامزدهای ریاست جمهوری و نیز شورای محترم نگهبان قرار خواهد داد.
گفتنی است پیش از این نیز میرحسین موسوی کاندیدای شکست خورده و معترض انتخابات در نامه ای به شورای نگهبان به ذکر موارد کلی و یر مصداقی و یر مستند پرداخت.
این در حالیست که واژه «تقلب گسترده» در انتخابات، دائما از سوی میرحسین موسوی و هوادارانش و همچنین رسانه ها و سایت های حامی وی تکرار می‌شود بدون اینکه کوچکترین مستند و مدرکی دال بر این «تهمت بزرگ» ارائه شود.




تاریخ : پنج شنبه 88/3/28 | 12:8 صبح | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>