سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بسم الله الرحمن الرحیم

 

 همانطور که دریادداشت قبلی  به آن  اشاره شد  با تیزبینی و دقت نظر وتعمق میتوان رازهای  موفقیت  را از محیط اطراف و از هرچیزی که چشم من وشما  آنرا میبیند کسب کرد  وقوانین طبیعی را که متضمن موفقیت است شناسایی کرد و به دیده احترام به انها نگریست .                                                               

دراین جهان همه موجو.دات   از یک نظم واحد و از یک قانون واحد تبعیت میکند وهمگی در یک شاهراه  بسوی غایت و هدف
 هستی خود در حرکت وتکاپو هستند  نظم و پیروی از ناظم از شگفتیهای این جهان هستی  است گمان نمیرود موجودات این عالم  لحظه ای  از این نظم سرپیچی کنند ویا از مدار حرکتی خود خارج شوند چراکه آنوقت گل زیبایی که سمبل زیبایی و لطافت  است هیچگاه به این زیبایی و لطافت دست پیدا نمیکرد و کوه ها درمقابل بادها به لرزه در می آمدند  و دریاها با حرکت سریع  کره زمین  در آسمان پخش میشدند .
متناسب با هدفی که هریک از پدیده های طبیعی در این هستی دارد برای آنها قانون و نظمی در نظر گرفته شده تا به  مقصود خود سوق داده شود واز این لحاظ از هیچ موجودی غفلت نشده .وبدلیل این نظم پذیری است که به هدف و مقصود خود میرسند .
بنابراین پیوستن به  نظم جهانی  و پیروی از نظمی متناسب با هدف خلقت انسان ، که بتواند  مارا به سوی مقصود سوق دهد  برای دستیابی به موفقیت لازم و ضروری است .  بدیهی است که  نظم پذیری از ایمان به ناظم و نظم دهنده نشات میگیرد 

                                               




موضوعات مرتبط: رستن از هرچه بستن

تاریخ : پنج شنبه 87/5/10 | 3:12 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>