سفارش تبلیغ
صبا ویژن
   
 

عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب در خصوص اینکه ملت هوشیار ایران را نمی توان با مسجد ضرار فریب داد، تاکید کرد: عده ای با توطئه هایشان در انتخابات اخیر ماجرای مسجد ضرار را تداعی کردند که نمونه آن شعار الله اکبر برخی بر روی پشت بام ها بود.

آیت الله "سید احمد خاتمی" در گفت وگو با ایرنا با اشاره به اینکه منافقین در صدر اسلام با ساختن مسجد ضرار در مقابل مسجد قبا قصد ضربه زدن به اسلام و پیامبر را داشتند، گفت: خداوند آیه ای نازل کرد که این مسجد با هدف ضربه زدن به مسلمانان و ایجاد تفرقه و ترویج کفر و تشکیل تیمی برای دشمنان اسلام بین آنان ساخته شده است، از این رو پیامبر عده ای را برای تخریب این مسجد فرستادند و این مسجد به زباله دان تبدیل شد.

وی تاکید کرد: مسجد ضرار یک نمادی است برای استفاده ابزاری از مقدسات و اموری که مردم می پسندند.

آیت الله خاتمی تاکید کرد:استفاده از شعارهای جذاب عوام فریبانه از سوی فتنه گران سابقه فراوانی دارد و این شعارها گاه شعار استفاده ابزاری از مقدسات است.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات اخیر نیز عده ای تلاش کردند در سایه دین به نظام ضربه وارد کنند، گفت: سر دادن الله اکبر بر پشت بام برای مقابله با نظام اسلامی ، شعارهای عوام فریبانه حقوق بشر که ناامن کنندگان زندگی مردم از آن دم می زنند یا شعار آزادی کسانی که می خواهند دیکتاتورانه انتخابات را به ابطال بکشند و جامعه را به سوی ناامنی سوق دهند همه از نمادهای استفاده ابزاری از شعارهای عوام پسند است که می تواند نماد مسجد ضرار هم منطبق بر آن باشد.

وی اظهار داشت: همچنین استفاده ابزاری از نام مبارک امام راحل که ملت ما احترام ویژه ای برای این نام مقدس قائلند استفاده ابزاری برخی از مخالفان نظام از این نام مقدس می تواند از مصادیق مسجد ضرار باشد.




تاریخ : دوشنبه 88/5/12 | 11:27 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>