سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خبرگزاری فارس: مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات امروز یکی از بازداشت شدگان اخیر مبنی بر هم قسم شدن آیت‌الله هاشمی با آقایان خاتمی و موسوی آورده است: این خبر از اساس کذب محض است و معلوم نیست در چه شرایط و ملاحظاتی بیان شده است.

به گزارش خبرگزا ری فارس به نقل از مجمع تشخیص مصلحت نظام، اداره کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با توجه به اظهارات یکی از بازداشت‌شدگان اخیر در خصوص هم قسم شدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با آقایان خاتمی و موسوی در جهت پشتیبانی از همدیگر، آورده است: این خبر از اساس کذب محض است و معلوم نیست در چه شرایط و ملاحظاتی بیان شده است.
در ادامه این نامه آمده:
جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می‌رساند در دیداری که بعدازظهر شنبه و بعد از جلسه مجمع تشخیص مصلحت نظام و نه روز دوشنبه با حضور آقایان خاتمی، موسوی و حاج حسن خمینی انجام شده بود، آقای خاتمی اعلام مواضع خود را به تشکیل جلسه مجمع روحانیون مبارز موکول کرده و آقای موسوی نیز مواضع خود را با صدور بیانیه‌ای که قبلا منتشر شده اعلام کرده و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز در آن جلسه بر رعایت موازین قانونی در اعلام مواضع و پیگیری خواسته ها تاکید کرده بودند و همانگونه که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نامه مورخ 19/3/88 خود تصریح کرده‌اند، در این انتخابات از هیچ یک از نامزدها حمایت نداشتند و در جریان حوادث بعد از انتخابات کوچکترین دخالتی نکرده‌اند و نظر ایشان برای برون رفت از وضع نامناسب جاری همان است که در خطبه‌های نماز جمعه مورخ 26/4/88 بیان کرده‌اند. پس هرگونه مطلبی خارج از این چارچوب کذب محض می‌باشد.
انشاءالله همه ما در بیان مطالب و همچنین اعتراف گرفتن از بازداشت‌شدگان اخیر برای خوشایندی یک جریان خاص، اصل و اساس نظام را زیرسئوال نبریم.




تاریخ : شنبه 88/5/10 | 8:40 عصر | نویسنده : سعید | نظرات ()
l>